Besvaret May 20, 2012 Ligger og plejer mine smerter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Sidder og ser Luksusfælden og venter på Ronja falder rigtigt i søvn så vi kan komme i gang med at se serie sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Har haft mega hyggeligt besøg af svigerforældrene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Burde lette min røv og rydde op, men er nu rimelig sikker på, at rodet også er der i morgen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Er vildt træt efter en dag i solen :) måske jeg bare skulle gå i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Har været ved vandet og grille med nogle dejlige venner.. LOVE MY LIFE :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Putter i sengen med min skønne forlovede. Han ser film og jeg surfer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Blev lidt halvsnaldret af den ene Strawberry Daquieri. Måske jeg skulle finde min seng snart? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Har lige været på arbejde 2 timers tid.. og forberedt så meget jeg kunne til at lave løn i morgen... ikke sådan når man er syg - og skal samtidig holde fri det meste af dagen i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Har lige været på arbejde 2 timers tid.. og forberedt så meget jeg kunne til at lave løn i morgen... ikke sådan når man er syg - og skal samtidig holde fri det meste af dagen i morgen. Puha det var sent Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Er træt af folk, der ikke overholder aftaler, og som overhovedet ikke er tl at få fat på!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Har lige shoppet billige sy mønstre hos mccalls :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Ligger bare i sofaen og tænker på alt det jeg skal have lavet i morgen og som jeg absolut ikke gider! Baaaah! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Har ondt i ryggen, og må vist hellere gå i seng... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Efter at have skvattet over hunden, ramlet ind i sofaen hvor jeg slog skinnebenet, og dernæst bed mig selv i tungen, da jeg højt bandende dumpede ned i sofaen, overvejer jeg at gå i seng inden der sker mere! :ba for filan det gjorde altså ondt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ligger og ser på min datter sovet og smasker i søvne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Lige taget min lille basse op, han har sovet længe i dag og igår - ved ikke hvad der sker, men det var bestemt dejligt at kunne få lov til at sove til 7.30 igår :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ligger og griner over at ronja kravler rundt på mandens hoved selvom han prøvede at sove :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Synes det er så dejligt at solen skinner :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Synes det er så dejligt at solen skinner :glad Enig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Så er bassemanden blevet afleveret i dp og så skal jeg snart afsted på arbejde - sikke dejligt vejr det er i dag og allerede VARMT, kan være der bliver mulighed for at slikke noget sol på arbejdet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Skal lige et hurtigt smut i Lidl og forhåbentligt købe prinsesse tallerkner, krus og servietter til Tildes fødselsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites