Besvaret May 17, 2012 Skal vi bytte? <_< for jeg har en af samme slags Det kunne da være det hjalp ;) Men det hjalp også hun lige fik sin lur og jeg også fik en. Så er der bare lidt mere overskud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Hader at sige farvel :gal :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Det kunne da være det hjalp ;) Men det hjalp også hun lige fik sin lur og jeg også fik en. Så er der bare lidt mere overskud :) Åh hun skønt :) her diskutere vi på snart 5. Time om at den store skal se at få ryddet op! Nægter simpelthen at hjælpe hende når hun nægter at røre så meget som en finger! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Åh hun skønt :) her diskutere vi på snart 5. Time om at den store skal se at få ryddet op! Nægter simpelthen at hjælpe hende når hun nægter at røre så meget som en finger! :rolleyes Det kan jeg godt forstå! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Slapper af efter en dag til barnedåb :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Stresser lige af lidt ved computeren, G giver mig virkelig knopper i dag, desværre resultere det i hormonudbrud :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Slapper af efter en dag i Djurs sommerland. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Glæder mig lidt til Emilie skal i seng :whistling manden har lovet at hente is fra Dolce mens jeg putter :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Skræmmer katten ved et uheld så nu er der 10 ridser i vores nye lædersofa :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Spiser hjemmelavet pizza, lavet direkte på grillen. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Er gået død i oprydningen.. Er i klar over hvor meget bras man kan samle, og stoppe ind alle mulige vegne?! Åh er så dårlig til at smide ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Skal måske lige nævne at det er smide-alt-det-der-ikke-bruges-ud- oprydningsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Har lige spist B&J is og drikker kaffe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Spiser is :mam Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Ligger og ømmer mig og ærgrer mig over at der er gået en hel dag uden at jeg har orket hverken at rydde op eller fikse vasketøj <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Læser lidt på min favorit side for tiden Forfatterskabet.dk Mens jeg forundres over al den medgang jeg har, i forhold til mit forsøg på at blive forfatter, selvom jeg ikke har en eneste roman eller novellesamling klar endnu :blink Det er to enæggede tvillinger, der sammen skriver romaner ( altså de skriver begge to på samme værk). De har store drømme, og man kan læse om deres vej til at blive forfattere, deres udvikling, fremgang og anmeldelser af deres bøger. - Lidt nørdet måske.. Men når man er forfatterspirer, der kun lige er sprunget ud af skabet, er det altså VÆLDIGT interessant hehe. Jeg har desuden kontakt med den ene af brødrene på facebook "Morten" - Som har tilbudt mig hjælp, og at jeg til hver en tid kan stille ham spørgsmål i forbindelse med at blive udgivet.. Så det er jo helt fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Læser lidt på min favorit side for tiden Forfatterskabet.dk Mens jeg forundres over al den medgang jeg har, i forhold til mit forsøg på at blive forfatter, selvom jeg ikke har en eneste roman eller novellesamling klar endnu :blink Det er to enæggede tvillinger, der sammen skriver romaner ( altså de skriver begge to på samme værk). De har store drømme, og man kan læse om deres vej til at blive forfattere, deres udvikling, fremgang og anmeldelser af deres bøger. - Lidt nørdet måske.. Men når man er forfatterspirer, der kun lige er sprunget ud af skabet, er det altså VÆLDIGT interessant hehe. Jeg har desuden kontakt med den ene af brødrene på facebook "Morten" - Som har tilbudt mig hjælp, og at jeg til hver en tid kan stille ham spørgsmål i forbindelse med at blive udgivet.. Så det er jo helt fantastisk! Venter spændt på en mail :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Er træt, har ondt í hovedet og mit knæ - tror bare jeg skal i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites