Besvaret May 16, 2012 Burde stå op, men er så trææææt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Sidder lige og vågner lidt, inden lillemanden skal vækkes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Besluttede at tage dagens timer fra 10-11.30 i stedet for 8.15 - så nu ser vi tegnefilm og tager tingene i ro og mag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Er faktisk super frisk for en gang skyld :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Er træt, og orker likke liige udsigten til at have gæster i aften.. Kender i det? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Er hjemme med min lille syge dreng, som der er syg på sin 6 dag i dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Glæder mig til i eftermiddag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Er helt væk i savle.. jeg mener drømmeland lige nu :loveshower - Giver lige mig selv 10 minutter, inden jeg går igang med rengøringen af hus og have tror jeg :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Sidder på job og småkeder mig lidt.. HAr vist ikke fået nok mad med :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Venter på kl bliver 12.30 så jeg kan kører afsted og så se på et rækkehus sammen med bassemanden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Skal til at skære holmegårdssten for min far.. i REGNVEJR <_< Godtnok "kun" 130 sten der skal skæres i 3 stykker hver.. men altså.. i REGNVEJR <_< :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Ligger henkastet på sofaen indtil Isaac skal hentes om en halv tlme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Slapper af efter en lang dag med for mange gøremål..... Godt manden får ferie om halvanden time :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 ser reba og nyder min fridag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Er ved at bage bundene til mine hindbærsnitter (og det er ikke til mig, men til mine forældre) :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Står på banegården og venter på en rigtig dejlig person Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Ligger på sofaen og skal lige have en morfar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Bobler med energi og overskud i dag.. ALT flasker sig i dag - dejligt, efter en lortedag i går! Idag: Glade og søde kunder i butikken. Chefen kommer og er tilfreds, og glad og ked af jeg snart går på barsel En kollega ringer og spørger om ikke jeg vil holde fri fredag = så har jeg kun 5 arbejdsdage tilbage inden BARSEL! Det er da til at overskue! Vi låner bilen i aften, og kører til Århus i morgen og ser min nevø og niece der er få uger gamle :7himmel At jeg har fri fredag, gør vi kan blive der om aften (Så behøver jeg ikke komme tidligt hjem i seng jo :D ) Havde glemt det var helligdag i morgen, men min elskede mor reddede mig, og købte barselsgave til min søster for mig i dag - hun fandt en masse fint legetøj :7himmel Jubii.. I dag er en GO dag :D Og har lige opdaget at jeg havde taget lidt slik med på job, som jeg har glemt at spise.. :whistling Kan nu'et være bedre? :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Er LIGE kommet indenfor, og skal lige sidde lidt inden jeg går igang med aftensmaden.. Jeg skulle jo skære sten for min far - "Det tager kun et par timer" Jow Tak ska du da ha.. det tog så lige 5 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 holder øje med politiet, som kører rundet på vejen, fordi der er egns fest :) synes det er dejligt at de er her i byen, og på vores vej, for den bruger folk ofte til at køre stærkt gennem Del dette indlæg Link to post Share on other sites