Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Ser nyhederne :)

Del dette indlæg

Synes det er møghårdt at have et skilsmissebarn :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad nu skat?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad så ven?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad nu skat?

Jeg kan bare ikke bruges - det er kun far, far, far... Så hårdt at høre på, da det jo kun er mig der er her. Synes bare på ingen måde at det er nemt. Han hører slet ikke efter hvad jeg siger til ham :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad så ven?

Der er ingen andre end far der kan bruges ved Isaac i øjeblikket - han hører slet ikke efter. Skal bruge timer på at putte ham. Jeg holder bare ikke til det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan er det også her. Og jeg tror godt jeg kan garantere at det er det samme hjemme hos hans far - altså bare hvor det er "mor, mor, mor, mor".

Lige pt er det dog RIGTIG hårdt herhjemme - For Elisabeth vil bare ikke hjem til sin far, hvis jeg er i nærheden. Hun SKRIGER nærmest panisk, vrider sig og skaber sig.. Føler næsten det er overgreb på hende!

I dag var det så dog det samme da hendes far skulle aflevere her for lidt siden. Der klyngede hun sig til ham, og skreg, fordi hun ville med hjem :boo .. Uff jeg hader det - synes det er synd for hende.

Det er dét med at ungerne er splittet rent loyalitetsmæssigt, og det er svært for dem at håndtere savnet af far, når man er ved mor og vise versa.. Samt i det hele taget at kunne få styr på følelsesregistret.

Det er udelukkende det der er i vejen - Det har INTET at gøre med at du ikke er noget værd. Det må du for guds skyld aldrig tro om dig selv. Han elsker dig lige så meget som sin far - der er bare utroligt store følelser i en lille bitte krop, som han ikke kan formulere og som er svære at holde styr på.

Er sikker på at du er en fantastisk mor :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sunder mig ovenpå lyn og torden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

ser mig og min mor, og undre sig over, at man vil udstille sig sådan på tv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ingen andre end far der kan bruges ved Isaac i øjeblikket - han hører slet ikke efter. Skal bruge timer på at putte ham. Jeg holder bare ikke til det

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser NCIS :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan er det også her. Og jeg tror godt jeg kan garantere at det er det samme hjemme hos hans far - altså bare hvor det er "mor, mor, mor, mor".

Lige pt er det dog RIGTIG hårdt herhjemme - For Elisabeth vil bare ikke hjem til sin far, hvis jeg er i nærheden. Hun SKRIGER nærmest panisk, vrider sig og skaber sig.. Føler næsten det er overgreb på hende!

I dag var det så dog det samme da hendes far skulle aflevere her for lidt siden. Der klyngede hun sig til ham, og skreg, fordi hun ville med hjem :boo .. Uff jeg hader det - synes det er synd for hende.

Det er dét med at ungerne er splittet rent loyalitetsmæssigt, og det er svært for dem at håndtere savnet af far, når man er ved mor og vise versa.. Samt i det hele taget at kunne få styr på følelsesregistret.

Det er udelukkende det der er i vejen - Det har INTET at gøre med at du ikke er noget værd. Det må du for guds skyld aldrig tro om dig selv. Han elsker dig lige så meget som sin far - der er bare utroligt store følelser i en lille bitte krop, som han ikke kan formulere og som er svære at holde styr på.

Er sikker på at du er en fantastisk mor :kiss

Tak for dit svar, men jeg kan ikke se Isaac og jeg i det. Han forguder hans far, hvorfor kan jeg kun komme med gisninger om. Men det er uden tvivl meget hårdt når han ikke vil have andre end hans far - for han er der kun når han skal have ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv det lyder hårdt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Det er så svært at få overskud til at læse til eksamen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv det lyder hårdt :(

Det er rigtig hårdt - et par aftner kan man sagtens holde til det, men lige nu er det mere eller mindre hver aften og har været sådan den sidste måned :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser Joe og Vulkanen :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er nået tilsæson 3 i mit Anna Pihl-marathon ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer om det snart er sengetid, så jeg kan være frisk i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til at gøre mig klar til at komme i seng

Del dette indlæg

Annonce ♥

har fri imorgen, så er længe oppe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gider ikke rigtig gå i seng.. Men må nok snart tage mig sammen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gider ikke rigtig gå i seng.. Men må nok snart tage mig sammen <_<

Afsted smukke! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer om jeg skal tage til Odense og shoppe i

Morgen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder oppe midt om natten og ser gl dansk film...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER