Besvaret May 14, 2012 Prøver at forhindre mig selv i at tænke for meget over tingene... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Ja.. Da min kusine havde født, sov deres dreng ikke om natten, så da jeg var oppe og se ham, da han var 14 dage gammel, sagde hun bare at hun ville ønske hun kunne skrue tiden tilbage, fordi hun så ville have sovet noget mere :rolleyes Ja sådan tænker man altid. Og når man er gravid tænker man bare at man vil have babyen ud :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Putter under dynen. Er lidt sløj <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Samler kræfter, til at få smurt madpakken til i morgen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Er SÅ træt af, at naboens tørretumbler altid skal køre kl. lort <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Prøver på at tage mig sammen til at stå op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Overvejer om det ikke snart er tid til at vække pigerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Spiser morgenmad, mens min syge lille mand sover - så står den på barn sygdag i dag til mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Jeg laver kødsovs i store mængder, vi skal holde fødselsdag for børnehaven idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Ville ønske jeg kunne sove lidt længere <_< vågnede, alt for tidligt og blev alt for vågen.. SÅ nu kan jeg nok først falde i søvn om en time <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Er trææææææt........ :rolleyes Og venter ellers bare på klokken bliver 10 så jeg kan komme til 32 ugers tjek hos lægen..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Leger praktisgris :) Og sørger for, at manden husker at få pakket alt inden han tager på kursus :D Hvad skulle den mand gøre uden mig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Jeg har lige hjulpet min mor med at lave hestefold. Mens pigerne gyngede.. Blev helt overrasket over at klokken kun var ti da vi var færdige.. Vi var ellers klar til frokost hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Glæder mig til store-æde-kage-med-god-samvittighed-dag om lidt sammen med en skøn bruger herindefra! :loveshower Idag skal der squ ikke tænkes på kalorierne :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Sidder og prøver at få tiden til at gå, inden jeg skal til Jordmoder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Daser i sofaen, har lige gjort badeværelset rent og venter på vasketøjet bliver færdigt, så det kan blive hængt op og næste vask kan blive sat over. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Småtuder! Hvor er jeg ynkelig og utaknemmelig. Og en dårlig veninde :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Småtuder! Hvor er jeg ynkelig og utaknemmelig. Og en dårlig veninde :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Har lige leget med min hulahopring og slog mit knæ :huh Det er vidst også kun mig, det sker for :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Jeg trækker den første eksamen den 31. maj - så hvis vi kan finde tid inden? Kigger lige min mødeplan i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Småtuder! Hvor er jeg ynkelig og utaknemmelig. Og en dårlig veninde :( :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Småtuder! Hvor er jeg ynkelig og utaknemmelig. Og en dårlig veninde :( Hvad så? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites