Besvaret May 13, 2012 Sidder og tuder af raseri! Min gruppe har brændt mig lige inden eksamen idag - og jeg kan ikke gå op alene, når vi er gruppen. Det betyder så en lorte karakter til mig. Er så sur over at have brugt måneder på dem og deres lorte opgave! Kan jo ikke nå at forberede mig på en ny til i eftermiddag! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Sidder og tuder af raseri! Min gruppe har brændt mig lige inden eksamen idag - og jeg kan ikke gå op alene, når vi er gruppen. Det betyder så en lorte karakter til mig. Er så sur over at have brugt måneder på dem og deres lorte opgave! Kan jo ikke nå at forberede mig på en ny til i eftermiddag! <_< Sur røv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Gruer allerede for at skulle ud til svigerforældrene.. bah. Kæresten tager computer med, så han kan spille med sin bror.. <_< KED-SOM-HED! GODT jeg har en undskyldning for at komme tidligt hjem = BIG BROTHER FINALE! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 venter på manden får snøvlet sig færdig,så vi kan komme hjem til svigerforældrene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Er ved at gøre klar til en god LANG tur i skoven med hunden, mens datteren er hos mine forældre. Skal jo have gjort noget ved vægten :13: Desuden tror jeg det er meget godt at få rendt noget energi af, og få lidt luft til "førstesalen" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Lige kommet hjem til Brabrand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Sidder ved mor og far og er ved at segne af træthed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 jeg sidder og ser mig og min mor maraton, og venter på globrylluppet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Koger æbler til æblekage :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Ligger på sofaen med den ledeste kvalme :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Zapper mellem BB og 27 bryllupper Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Har rykket rundt og sat dobbeltseng op :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Sidder og overhøre manden og svigerforældrenes telefon samtale.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Har fundet min seng, den kaldte på mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Sidder med ansigtet stivnet i en yderst skrækkelig grimasse - ku være jeg skulle se at få løsrevet mig fra BK og gå ud og skylle ansigtsmasken af.. Og så ellers finde sengen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Ser Big Brother FINALE :loveshower Og overvejer snart at skulle i seng.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Ser american idol og leger lidt med slægtsforskning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Skal til at op i seng. Vækkeuret ringer i morgen tidlig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Overvejer stadigvæk at gå i seng :whistling Sidder og facebook'er med min søster, og kan ikke rigtig tage mig sammen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Har fået den sødeste sms :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Og skriver med en meget sød bruger herinde fra :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2012 Overvejer stadigvæk at hoppe i seng, men sidder og taler om romantik med en fantastisk pige :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites