Besvaret May 12, 2012 Hvordan går det i Odense? Det går stille og roligt her - ikke det store at berette. Hvordan går det, i det jyske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Har lige spist dejlig middag med manden :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Er lidt rastløs!! Og det gider jeg faktisk ikke være... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Det går stille og roligt her - ikke det store at berette. Hvordan går det, i det jyske? Meget meget stille og roligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Ser hvem vil være mllionær.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Øv, er begyndt at få ondt i den tand, jeg fik lavet en midlertidig fyldning i.. Hmm.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 jeg ser dr2 temalørdag om strip Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Venter på J kommer ind med varm kakao... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Ser egentlig film med manden, men overvejer om jeg skal gå en tur.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Sidder ved computeren og roder, og overvejer om jeg skulle side mig ind og lure en film - eller om jeg skulle se at få skrevet min tekst færdig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Ser gammel dansk film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Spiser nachos :D Har virkelig meget lyst til nachos nu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Ser Fast 5... UHMMM lækre mænd og lækre biler... og om lidt er der kage.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Ser Fast 5... UHMMM lækre mænd og lækre biler... og om lidt er der kage.... Uhm ja lækre mænd :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Overvejer en powernap mens manden ser King of Thrones færdig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Uhm ja lækre mænd :glad Åh jeg vil også se lækre mænd - specielt Paul Walker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Åh jeg vil også se lækre mænd - specielt Paul Walker Paul Walker OG Vin Diesel... lækker kage... Arghmen - så tilhelvede med de dumme smerter.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Er lige kommet hjem fra Aalborg. Er træt.. og muligvis en kende forelsket :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Sidder og kigger på babytøj, gid pengene hang på træerne! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites