Besvaret May 11, 2012 Jubler over jeg har tabt 10 kg på godt 4 måneder :loveshower Sådan! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Drikker chappucino på arbejdet og håber på at kunne vågne lidt, så jeg er klar på dagens skønne opgaver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Håber medicinen har hjulpet min far i løbet af natten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Jubler over jeg har tabt 10 kg på godt 4 måneder :loveshower Så sejt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Skal i gang med at rydde op inden sp kommer og laver boel-test på ronja. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Har lige afleveret Emilia i børnehaven, og ser hende først igen i morgen hun skal nemlig sove hos farmor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Slapper af sammen med min syge knægt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Rigtig flot! :respekt Sådan! :yay Så sejt. Tusind tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Slapper af efter at have gjort hovedrent i soveværelset.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Spiller Toy-Story 3 sammen med kæresten :) Eller rettere han spiller og jeg kigger på, for min hest vil ikke som jeg vil :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Nyder mit nye hår :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Keder mig så grusomt meget, at jeg overvejer at gøre rent og rydde op :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Venter på at Gry falder i søvn, hun er nemlig møg træt, og er åbenbart sur på barnevognen i dag, så hun har fået lov til at sove sofa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Er lige kommet hjem efter at have været ude og shoppe med min mor. Det blev til et nyt fint ur og to fine ny navlepiercinger :loveshower - Samt en masse diet shakes :whistling Nu sidder jeg så lige og svælger i min dumhed - Inden jeg skal have gang i rengøringen. Har 100% børnefri i dag og det meste af weekenden, så der skal også lige planlægges lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Keder mig så grusomt meget, at jeg overvejer at gøre rent og rydde op :blink Me to. Kom ind til byen og hyg dig sammen med mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Sidder og lægger håndklædet sammen. Og drømmer om nyt hår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Venter på aftensmad, baaaah jeg er sulten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Er kæmpe-syg <_< - ligesom sidst Øv med øv på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Har lige puttet smuksakken ❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Ser Big Brother med forældrene og to af mine søskende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Ser big brother.. Og overvejer at rydde lidt op.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites