Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Er træt og morgensur.

For første gang i jeg ved ikke hvor længe, har jeg sovet "fantastisk".

Tror I så ikke min latterlige svoger, som havde fået lov at låne vores sofa i nat, fordi han skulle i byen, havde et vækkeur som ringede kl 6??? Fair nok - det kunne jeg ignorere.. Til det havde ringet i 5 min!! :box :box Der sparkede jeg kæresten ud af sengen med et "Det er DIN bror"

Tror i så ikke snothvalpen først skal møde kl 10, så det var en fejl?! TROR I jeg kunne falde i søvn igen.. :ba

Del dette indlæg

Jeg har haft begge piger sovende i min lille seng i nat - har ondt i ryggen og hovedet - og er HELT smadret fordi jeg sov så dårligt.. Overvejer lige nu om vi skal holde en fridag, og bare gå og hygge herhjemme :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter på de åbner for booking af tider nede i lægehuset, så jeg kan få ringet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så pissed på Apoteket. Synes godt nok ikke det kan være rigtigt!! :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udfylder låneskemaer og snart skal jeg ringe til alle mulige banker for at høre om de vil låne mig nogle penge... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så pissed på Apoteket. Synes godt nok ikke det kan være rigtigt!! :angry

Hva så?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ser Biler og spiser rundstykker. Har lige fået et opkald fra min mor at min far, skal stødes klokken 13 :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer at ringe til Århus og Morsø kommune..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ser Biler og spiser rundstykker. Har lige fået et opkald fra min mor at min far, skal stødes klokken 13 :unsure

Stødes som i DC-konverteres?! (have sat hjertet i stå også startet igen?) Mange oplever god effekt af det, hvis det er det :kram2 Det lyder voldsomt, men de er virkelig dygtige til sådanne indgreb - men kan sagtens forstå, at det virker skræmmende :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stødes som i DC-konverteres?! (have sat hjertet i stå også startet igen?) Mange oplever god effekt af det, hvis det er det :kram2 Det lyder voldsomt, men de er virkelig dygtige til sådanne indgreb - men kan sagtens forstå, at det virker skræmmende :kram

Det fik min farbror i sidste uge, og det har bare hjulpet ham så meget!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva så?

Var dernede for at hente mine p-piller. Det viste sig så at recepten var udløbet efter én gang, i stedet for efter fire gange, som den normalt skulle. Nå, men jeg måtte så få fat på lægen, der ville sende en fax med en ny recept med det samme - altså til brug efter ca. 10-15 minutter.

Farmaceuten lovede så at hun ville kalde mig op ligeså snart de fik den. Men der gik 10 minutter, 20 minutter, 40 minutter. Da jeg havde stået og ventet i 50 minutter - vel og mærke med et lille pylret barn på armen - spurgte jeg dem om de ikke snart havde fået den, hvorefter hun kigger på mig og siger at den fik de da for 45 minutter siden, og at hun da ikke havde glemt mig. Nej slet ikke, vel?

Stort irritationsmoment for mig. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og prøver at tage mig sammen til gøre rent <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder med en overhysterisk lillepige. Der hyler og skriger i en grad så hun næsten brækker sig. Prøver at putte hende til en middagslur, men hun bliver ved at diskuttere, hun bliver ved med at råbe hvad hun vil og ikke vil, og NÆGTER at falde til ro, selv om hun er vildt træt.

Det udsprang af at hun lavede ballade og har stået på i over en time nu - Har prøvet ALT, og sidder nu med en dunrende hovedpine - Det var sørme ikke meget vi fik hygget :(

(Det skal lige siges at hun er meget hys anlagt, og når hun er i dét humør, er der bare ikke noget at gøre)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver brugt som sut af babyen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter på at mandsen kommer hjem :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fortryder jeg ikke købte en masse usundt da jeg handlee.... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder med fødderne oppe inden jeg skal hente Emilie og en veninde i børnehaven :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer hvad der skal ske i weekenden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Putter med min trold, blev ringet op af dagplejen og hun sagde David var meget pyldret om jeg gad og komme og hente ham, tror han er ved at blive syg - han er ihvertfald forkølet og har ligget vågen halv anden time i nat <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal snart hjem fra arbejde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep.

Når hun har fået dette kuld, så er det slut!

Der får vi hende sterelliseret (staves?).

Vi håber og tror at det er en kæmpe norsk skovkat der har været på hende, eftersom han render og strinter her og er vores kattes førerhan.

Så hvis killingerne er langhårede, så beholder vi dem til de kan komme til nye hjem, er det korthårede, så bliver de aflivet ugen efter, da vi ved vi brænder inde med dem.

Men hun er KÆMPE tyk, sidst hun var gravid, var hun slet ikke så stor her, så jeg er enormt spændt og glæder mig faktisk til at hun føder :)

Ej? :huh

Håber da virkelig for de små pus at de er langhårede så!

Kan ik ikke give dem til kattens værn eller et eller andet, så de får en chance, hvis de ikke ser ud som i ønsker? Eller slet og ret bortgive dem? :boo

Eller i det mindste få dem aflivet med det samme, hvis der overhovedet ingen mulighed er? Hvorfor vente en uge? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej? :huh

Håber da virkelig for de små pus at de er langhårede så!

Kan ik ikke give dem til kattens værn eller et eller andet, så de får en chance, hvis de ikke ser ud som i ønsker? Eller slet og ret bortgive dem? :boo

Eller i det mindste få dem aflivet med det samme, hvis der overhovedet ingen mulighed er? Hvorfor vente en uge? :unsure

Vi bortgiver katte og der er bare ikke nogle der vil ha' korthårede... vi er brændt inde med en killing fra hendes sidste kuld og den er over et år gammel nu... Der er ingen kattehjem eller internater der er intra i katte da de er overfyldte...

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vente en uge er foe moderens skyld, da hun kan blive sindsyg af at miste sine unger for tidligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vente en uge er foe moderens skyld, da hun kan blive sindsyg af at miste sine unger for tidligt.

:( nå okay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så lykkelig :loveshower

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER