Besvaret May 3, 2012 Ser "For lækker til love" og sidder og krummer tæer over hende Melanie. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Er ved at tage sikkerheds kopi af min iPhone så jeg kan få gang i den nye mens jeg deler chips med katten Sofus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Har lige sorteret mit tøj, så alt sommertøjet kom forrest i skabet; OG så fik jeg også lige ordnet det, så der kun er det tøj forrest som jeg kan bruge som gravid ;) Heldigt, at jeg selv med min nuværende "kampvægt" på 90 kg, er mindre end jeg var sidste sommer ;) Dejligt, at jeg kan passe mange af trøjerne fra dengang :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 skriver tale til niecens nonfirmation imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Puster ud efter at have brugt hele dagen på at lave mad til 10 personer i et campingkøkken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Overvejer at lave vafler, med is og flødeskum :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Overvejer at lave vafler, med is og flødeskum :whistling Hvad tid skal jeg komme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Ser Disney og spiser popcorn sammen med Emilie. Manden er oppe ved en kammerat og spille poker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Tager mig sammen til at gå ud og anrette lækkerier..... Chokoladetærte med vanilleis og frisk frugt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Tænker på fremtiden, på godt og ondt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Tænker på hende den fantastiske Troldemor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Tænker på fremtiden, på godt og ondt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Lige kommet hjem fra middag og biograftur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Ligger i min seng efter en FANTASTISK fødselsdag! Piger JEG SKAL GIFTES! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Ligger i min seng efter en FANTASTISK fødselsdag! Piger JEG SKAL GIFTES! :loveshower Stort stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Ligger i min seng efter en FANTASTISK fødselsdag! Piger JEG SKAL GIFTES! :loveshower Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Er ved at gøre mig klar til arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Ligger i min seng efter en FANTASTISK fødselsdag! Piger JEG SKAL GIFTES! :loveshower Så fik han endelig taget sig sammen :) STORT TILLYKKE :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Ligger i min seng efter en FANTASTISK fødselsdag! Piger JEG SKAL GIFTES! :loveshower Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Ligger i min seng i en lykkerus og betragter min ring :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Ligger i min seng i en lykkerus og betragter min ring :loveshower Åh må vi se? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Det må i gerne. Den er ikke noget særligt, men den betyder alverden for mig, da jeg har øreringe og halskæde dertil. Fået af en rigtig god veninde (noget ældre end jeg) der desværre er gået bort, taget af kræften :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites