Besvaret May 2, 2012 Har lige købt billetter til den fantastiske Eddie Izzard, som kommer til Århus d. 8. april 2013 :D Den mand er simpelthen genial. Så ham i Malmø i 2009 og det var den mest fantastiske oplevelse i mit liv :D Og skulle det ske at jeg skulle have termin deromkring, så kniber jeg skisme sammen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Er mega pi*** skuffet over en veninde :angry :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Har lige købt babytøj for 500 kr :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Har lige købt babytøj for 500 kr :whistling :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 :loveshower Ja, det er så størrelse 68.. Ej, det er faktisk noget jeg har bestilt, privat, for lææænge siden :) Har bare først betalt det nu :) Der er 3 par bukser, 3 par leggins og 5 hagesmækker :D Og hun syer det hele selv og det er bare SÅ lækkert :loveshower Så synes bestemt det er UTROLIG billigt :loveshower Det ene par bukser, er grønne også står der "Fischer" på røven (Det er kæresten efternavn).. Så glæder mig helt til hun kan passe dem :7himmel :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Overvejer om kaffen skal serveres i en spand her til morgen :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Ja, det er så størrelse 68.. Ej, det er faktisk noget jeg har bestilt, privat, for lææænge siden :) Har bare først betalt det nu :) Der er 3 par bukser, 3 par leggins og 5 hagesmækker :D Og hun syer det hele selv og det er bare SÅ lækkert :loveshower Så synes bestemt det er UTROLIG billigt :loveshower Det ene par bukser, er grønne også står der "Fischer" på røven (Det er kæresten efternavn).. Så glæder mig helt til hun kan passe dem :7himmel :7himmel Ihh hvor skønt! :7himmel Jeg købte også et par bukser med "Marlon" på buksebagen, da han var lille..... Det er så fint :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Venter på klokken bliver 7:25, så jeg kan cykle på arbejde. Til en kort dag har allerede fri klokken 13 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Har lige modtaget mine feriepenge. Så skal der vist shoppes lidt idag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Venter på klokken bliver 7:25, så jeg kan cykle på arbejde. Til en kort dag har allerede fri klokken 13 :D God dag :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Har lige modtaget mine feriepenge. Så skal der vist shoppes lidt idag :rolleyes Åh lækkert :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Åh lækkert :loveshower Lige indtil nyheden om Cimber Sterling's exit kom ud. Kan vist godt vinke farvel til flybilletter for 9000 kr. nu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Ligger i sengen og daser... tager time mere på den lange side og så skal huset bare gøres rent! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Prøver at få en god dag ud af denne dumme dag. Det bliver vist svært :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Er lige kommet hjem, har lige afleveret bassemanden i dp :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Lige indtil nyheden om Cimber Sterling's exit kom ud. Kan vist godt vinke farvel til flybilletter for 9000 kr. nu :( Puha ja, men mon ikke man kan læse mere om det et sted? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Har lige spist morgenmad - hjemmelavet koldskål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Puha ja, men mon ikke man kan læse mere om det et sted? Læste lige på EB.dk dette: "Tvivlen går på, om man er sikret via Rejsegarantifonden. Det er kun tilfældet, når man har købt en pakkerejse - eller har købt en særlig forsikring." :boo Håber bare så inderligt at min rejseforsikring går ind og dækker det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Har haft et mærkeligt tandlægebesøg. Nu venter jeg på jeg må spise morgenmad.. er ved at være godt sulten!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Læste lige på EB.dk dette: "Tvivlen går på, om man er sikret via Rejsegarantifonden. Det er kun tilfældet, når man har købt en pakkerejse - eller har købt en særlig forsikring." :boo Håber bare så inderligt at min rejseforsikring går ind og dækker det! Læste lige dette: "Cimber Sterling er registreret i Rejsegarantifonden, så kunderne vil kunne få billetprisen refunderet, oplyser selskabet." sakset fra tv2's hjemmeside Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Skal til at i bad med min mandse, noget vi ikke har kunnet i 8 måneder :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Skal til at i bad med min mandse, noget vi ikke har kunnet i 8 måneder :7himmel Jamen god fornøjelse med det da :D :bunny :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Sidder i haven og nyder solen :glad Og er lidt træt af, at de fleste af dagens gøremål er udsat p.g.a mit knæ <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites