Besvaret May 2, 2012 Sidder og venter på vi bliver kaldt ind til røngten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Forsøger at sparke mig selv i gang med at ordne hus..... Det trænger :rolleyes KOM SÅ I GANG FRU!! :gal Så er huset rydeligt og vasketøjet og opvaskemaskinen ordnet..... Så mangler jeg at tørre af/gøre rent, skrælle kartofler, smøre madpakke, gøre morgenmaden og kaffemaskinen klar til i morgen...... Og så står den på nydning i solen :loveshower (og måske kører jeg ud efter en stor gammeldags isvaffel.... :biglove ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Venter på at skulle ind til jordmoderen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Ligger i Kongens Have og skriver opgave :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Nyder solen med smuksakken, som spiser is :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Sidder i sofaen, og slapper lidt af. Jeg er helt vildt træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Sidder i sofaen, mens Emilie plukker blomster til mig og manden laver mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Er træt, og glæder mig ikke til min rodbehandling i morgen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Glæder mig til maden er færdig, er vildt sulten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Overvejer at spise is... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Laver lidt slægtsforskning mens masterchef kører i baggrunden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Er ved at riste hveder Det skal vi have i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Det skal vi have i morgen :) Er det ikke først i morgen man skal have det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Jeg vil shoppe i morgen.. Men har bare ikke lige nogen ide om HVAD jeg vil shoppe; og HVOR jeg vil shoppe.. Hmm.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Er det ikke først i morgen man skal have det? :) Jo, det er derfor vi skal have det i morgen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Jo, det er derfor vi skal have det i morgen :whistling Hehe.. Har også købt det til i morgen.. men nu har jeg lyst til dem nu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Er det ikke først i morgen man skal have det? :) Jo, det er det. Men vi tyvstartede lidt og købte nogle idag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Er mega pi*** skuffet over en veninde :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Er gået i seng. Har haft en baby, der har skreget og været rigtig ulykkelig og nærmest utrøstelig det meste af dagen, nu sover hun langt om længe, så det vil jeg også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites