Besvaret May 1, 2012 Ligger i sengen og nyder jeg har en fridag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Okay søde, en anden gang? Måske lørdag? Er alene med drengene om aften :) Ja, det tror jeg godt er muligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Er nærmest lykkelig er på vej i skole i Birkenstock og Haglöfs skaljakke :) så lækkert varmen er på vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Morgen hygger med Gry inde i sengen, vi har sovet dejligt længe idag, og den store sover endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Slapper lige af inden vi skal til læge og David skal have sin 1 års vaccination Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Printer tidligere opgaver ud, så jeg er klar til eksamen i morgen. Puha, en masse blæk! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Har opsamling på en prøveeksamen. Puha jeg glæder mig ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 slapper af og forsøger at glemme mine smerter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Sidder og slapper lidt af efter gåturen. Skal snart igang med at gøre gangen ren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Venter på manden kommer hjem, så vi kan få hentet min bil :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Ser tegnefilm sammen med smuksakken... Han er noget udmattet så nu har han været i bad og så skal vi snart i gang med at lave aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 har lige sendt manden ud for at hente mine smertestillende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Har fået årets første rigtige solskoldning :( Av av av Av for den da også... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Av for den da også... Blev spurgt i toget hjem fra Jylland om jeg var blevet slået ned af en. Synes nu heller ikke det ligner vold så meget alligevel. Meen ;) Aftersun er i hvert fald blevet min bedste ven nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Skal til at børste tænder og på hovedet i seng. Er træt efter en hel dag i Ribe sammen med en rigtig skøn person :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2012 Putter i min seng efter en skøn dag. Elsker at have ferie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Kæmper for at holde øjnene åbne og trangen til igen at smutte ned under Dynen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Ligger i sengen, mens Isaac læser en bog for mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Burde tage mig sammen til at få pakket drengen taske han skal have med i legestue Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Nyder at vi har god tid denne morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Forsøger at sparke mig selv i gang med at ordne hus..... Det trænger :rolleyes KOM SÅ I GANG FRU!! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 fordriver tiden imens Maliva er i dp Del dette indlæg Link to post Share on other sites