Besvaret April 26, 2012 Ligger under dynen, og burde sove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Har haft den bedste drøm :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Ser på min trold går rundt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Ser på min trold går rundt :7himmel Går :o jeg har forsømt din tråd kan jeg se! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Er på vej til arbejde. Det er fredag = jeg er i total søvnunderskud :( Godt der er weekend og FERIE når jeg går hjem i dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Sidder med sovende baby på armen, og syntes at tiden gerne må gå lidt i stå, det går alt for stærkt snart er hun 3 mdr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Har lige fået en kollega til at hjælpe. D. 3 maj så ellers sådan ud: Rodbehandling kl 7.15 om morgen, også på arbejde kl 10-18. Nu tager hun heldigvis arbejdet, så jeg kan holde fri :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Når i dag er overstået, har jeg samlet set kun 13 arbejdsdage.. :loveshower Og har spurgt min kollega om ikke hun måske ville tage nogle, eller i hvert fald tage nogle halve :) Det kunne være rart.. Er helt smadret - min ryg gør ondt, og jeg keder mig!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Sidder med en ond ond hovedpine, puha det er lige så jeg får kvalme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Skriver indkøbsseddel til Tyskland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Venter på at blive hentet fra arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Reflektere over om det viekelig kan passe af verdn er fuld af så mange idioter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 jeg har gang i kødgryderne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Reflektere over om det viekelig kan passe af verdn er fuld af så mange idioter :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Er træt! Venter på at J kommer og massere min nakke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Har lige fået en deejlig lang lur :7himmel Det var lige hvad jeg trængte til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Lige kommet hjem fra Tyskland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Skal til at skype med veninde i England... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Spiser popcorn og ser transformers 2 mens katten putter på mine ben :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 har lige sagt farvel til svigerforældrene, så nu står den på afslapning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Reflektere over om det viekelig kan passe af verdn er fuld af så mange idioter Det er den desværre <_< Du må sige til hvis du har brug for at læsse lort ud :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Ser Asterix og Obelix, og venter på chokoladekagen er færdig med at køle af. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Prøver på at lære at hækle... Del dette indlæg Link to post Share on other sites