Besvaret April 20, 2012 Wruuuuumm siger symaskinen! ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Vi venter på bussen, så vi kan komme hjem fra en god cirkus aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Hygger ved vennerne på vest Fyn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Slapper af efter at have holdt fødselsdag. Er pænt træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Er ved at stå op øvvvvvv :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Er på tøsetur med Tilde :loveshower Hun er såsan rimelig lækker hva :whistling :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 http://i.imgur.com/BYzgy.jpg bliver lige nød til at vise min smuksak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Hmm hvordan får jeg billedet direkte ind? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 bliver lige nød til at vise min smuksak Der skal bare [ img] foran og [ /img] bagved.dog uden mellemrum ;) Og hvor er i dog skønne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 http://i.imgur.com/BYzgy.jpg bliver lige nød til at vise min smuksak Sådan en lækkermås :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Sidder lige herinde for jeg giiiider bareikke igang med at ordne hele huset :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Sidder og morgen hygger med datteren.. Men føler allerede trang til en middagslur.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Hun er såsan rimelig lækker hva :whistling :biglove :biglove Jep ;) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 http://i.imgur.com/BYzgy.jpg bliver lige nød til at vise min smuksak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Skal have ordnet nogle praktiske ting, inden jeg skal til pigefrokost hos naboen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Det er lørdag, og jeg skulle havde været til træf, men bilen ville ikke som mig, så jeg ligger nu under dynen i stuen og lytter til mads og monopolet og suremuler lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Har lige spist min morgensmoothie og skal snart igang med dagens gøremål. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Skal til at tage en lur for Ronja synes åbenbart ikke vi skal sove om natten <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Der skal bare [ img] foran og [ /img] bagved.dog uden mellemrum ;) Og hvor er i dog skønne :) Åh tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Sådan en lækkermås :loveshower Mange tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Er glad og taknemmelig for nogen som kender nogen, der ville købe tøj til mine tøsepiger til ESL lagersalg. ELSKER deres tøj :loveshower Hurra for dejlige mennesker <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 er så småt begyndt at forberede mig på min første aftenvagt, er nødindkaldt på job. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2012 Venter på 2 hold fødselsdagsgæster ankommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites