Besvaret April 19, 2012 Sidder og er lidt træt.. Har en datter der har tisset i sengen 3 gange i nat og hun har ikke brugt ble om natten i et år?? Men tænker om måske den 4 års vaccination hun fik igår kan have noget og sige? Underligt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Sidder og slapper af og ser på Ronja lege :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Har lige afleveret Isaac i børnehaven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 ser morgentv og drikker iskaffe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Har den største lyst til at tude.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Har den største lyst til at tude.. Årh nej da .... :unsure :kram herfra... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Har den største lyst til at tude.. :kram2 du ved hvor jeg er Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Er træt af vores tv signal i dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Sidder på job, og er irriteret på min chef.. hun har taget min arbejdsseddel, som går fra d. 20 til d. 20.. Så har ikke nået at opdatere den endnu og kan ikke huske hvor mange timer der står på sedlen - IH!!! Sikke et bøvl. Hun har taget dem for denne måned - men ikke fra sidste måned.. Mærkeligt! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 skal til at gøre rent... giiiider ikke <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Er igang med at tømme mit alminox glas... halsbranden forsøger virkelig og køre mig ned disse dage... :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Klemmer frokost ned. Er ikke sulten, men kan mærke at jeg SKAL have noget indenbords... :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Kender I de øjeblikke, hvor man har den største lyst til at skrige af sine lungers fulde kraft, men ikke kan få så meget som et eneste ord ud... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Kender I de øjeblikke, hvor man har den største lyst til at skrige af sine lungers fulde kraft, men ikke kan få så meget som et eneste ord ud... :( JA!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Har opsnust at en fra min kærestes familie, som bor i nærheden lige har været til NF-scanning :loveshower Tænker; Potentiel ny veninde? ;) Det kunne jo være fedt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Kender I de øjeblikke, hvor man har den største lyst til at skrige af sine lungers fulde kraft, men ikke kan få så meget som et eneste ord ud... :( Oh yes my dear! Det kender jeg ganske udemærket! Lad det komme ud, op du så skal skrige ned i en pude, så lad det få afløb! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Ser simpsons mens jonas giver ronja mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Kender I de øjeblikke, hvor man har den største lyst til at skrige af sine lungers fulde kraft, men ikke kan få så meget som et eneste ord ud... :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Jeg er på vej hjem fra åbent hus på min tidligere praktikplads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Venter på ronja falder i søvn <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Er møg træt efter 30 min massage og 30 min varmebehandling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 prøver at putte to piger som ikke mener de skal i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Har lige snakket med min mor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites