Besvaret April 15, 2012 Prøver på at tage mig sammen til at få læst IGAAAAANG! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 IGAAAAANG! ;) Tak for sparket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Pakker og pakker... Hjælp hvor skal man have meget med til en uges ferie med baby :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Bliver forkælet :loveshower Tillykke med fødselsdagen. Håber du har haft en dejlig dag :balloons Tænk at Tilde vidste at du ønskede dig sådan én ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Tillykke med fødselsdagen. Håber du har haft en dejlig dag :balloons Tænk at Tilde vidste at du ønskede dig sådan én ;) Tak har haft en skøn dag :kram Ja det var fantastisk, at hun lige så min mail med et fantastisk tilbud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Tror jeg vil finde min seng :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Tror jeg vil finde min seng :zzz :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 sidder og venter på manden vågner... Hunni er lige sendt i haven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Skal til at skifte knægten, give ham mad og så putte ham igen inden han skal i dagpleje :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Ser tegnefilm med Isaac, mens jeg lige læser det sidste til en skoleveninde kommer og vi forhååbentligt får skrevet 3 sider... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Sidder og venter hos lægen - er til glukosebelastning.. Kl. Må gerne snart blive 10.30 så det er overstået :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Venter på at studieveninden kommer.. Hendes gps ville ikke finde min adresse, så jeg satser på hun kommer snart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Venter på børnehaven kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Venter på børnehaven kommer :) Håber det bliver en god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Overvejer om jeg snart skal smutte en tur i centret og shoppe for mine fødselsdagspenge :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Har sovet længe.. Og nu vil jeg snart cykle en tur i det gode vejr :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Skal snart en tur ud og gå i skoven med zeus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Sidder v lægen med mandens gamle farmor... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Har haft en fantastisk dag til nu :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Prøver at få opgaven til at give mening... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Ser Prinsessen og frøen med Maliva :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Sidder og ser tv, og tænker over om jeg gider, Aquafitness i morgen eller ej.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 OVervejer at tage ned og shoppe lidt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 Er ved at klæde om til arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites