Besvaret April 14, 2012 Ligger og nynner salmer for mig selv. Det er simpelthen så smukt :loveshower Åh ja, jeg er helt enig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Skal til at spise noget morgenmad med familien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Er lige vågnet. Ligger stadig og gasser under dynen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Er lige vågnet, børnene ser tv på iPaden her ved siden af :) og manden er ikke kommet hjem, mon ikke han sover ved en ven efter byturen igår :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Ligger stadigvæk under dynen, burde tage mig sammen til at stå op, men gider ikke. Kan nemlig ikke lige overskue tanken om at skulle være alene med begge piger igen i dag, men manden er nødt til at hente vores bil og se om han kan finde ny motor til den da den gamle brændte sammen i går :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Surfer BK, mens tøsen leger og manden er i bad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Burde gå i gang med at lægge rent tøj på plads og gå i bad, men synes lige det er så hyggeligt at sidde her på BK :whistling Har jo faktisk været produktiv og opdateret min graviditetstråd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Bliver forkælet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Glæder mig over solskin og feberfrit barn :loveshower Ville ønske vi kunne aflyse alle dagens planer og tage i zoo, bare os 3 (4) :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Bliver forkælet :loveshower Stort tillykke med fødselsdagen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Stort tillykke med fødselsdagen :loveshower Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 har lige været i haven og klippet de grene fra det væltet træ af, som kan bruges til brænde. Nu er der bare en masse små grene over den ene af haven, som kan tages med plæneklipperen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Skriver ugens indkøbsseddel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Er lige kommet hjem fra en lang gåtur i skoven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Overvejer at gå ud og lave aftensmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Ligger på sofaen og ser kedelig tv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Har lige spist, og ser de unge mødres drøm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Tænker på Troldemor :P Hvor er det pudsigt søde.... Tænkte faktisk på dig stort set samtidig :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Funderer over om jeg har styr på det hele til børnehave ryk-ind i morgen..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Hvor er det pudsigt søde.... Tænkte faktisk på dig stort set samtidig :blush Hihi - det var da dejligt at vide! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Er ved at bage urtebrød og pizzasnegle på grillen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2012 Prøver på at tage mig sammen til at få læst Del dette indlæg Link to post Share on other sites