Besvaret April 14, 2012 Laver mad og drømmer om alt muligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Er lidt misunderlig på de mange veninder som i øjeblikket bliver gravide :whistling Du kan tro jeg kender det :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Drømmer om en ribben sandwich :mam :mam :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Overvejer om jeg ikke bare snart skal gå i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Er alene hjemme med sovende drenge..... Og jeg savner min mand helt vildt, er så ynkelig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Venter på manden kommer hjem med pizza så vi kan spise foran tv'et :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Ser hockey, og har lige spist aftensmad.. Kæresten har samlet kommoden, og sat tremmesengen op.. Nu skal det bare flyttes på plads :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Har haft en rigtig møgdag...... Og lille syg dreng :( - IGEN! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Har haft en rigtig møgdag...... Og lille syg dreng :( - IGEN! <_< :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Har haft en rigtig møgdag...... Og lille syg dreng :( - IGEN! <_< Øv og rigtig god bedring med ham :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Besøgte min mor :) Nå ja det havde jer glemt...håber det gik ok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Skal se Titanic med manden :) og forsøge at modstå fristelser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Har haft en rigtig møgdag...... Og lille syg dreng :( - IGEN! <_< :kiss :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Nå ja det havde jer glemt...håber det gik ok Det gjorde det skam :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 :kram Øv og rigtig god bedring med ham :kram2 Tak skal i have! :kram2 Ihh, håber godt nok snart han stopper med det sygdom..... Hvor mange forskellige virus kan der lige være blandt børn i den her by <_< Det er så synd for ham :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Fryser fra inderst til yderst, efter at have siddet på en bådebro i en times tid. Bare for at filosofere lidt over tingene og rense tankerne. Har aldrig været så afslappet som der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Er alene hjemme med sovende drenge..... Og jeg savner min mand helt vildt, er så ynkelig :D Åh så skulle jeg da have været forbi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Spiser dejlig chokolade fra påskeharen :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Ser Titanic og skal til at spise aftensmad - en rugbrødsmad med nye danske kartofler med bacon og ristede løg.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 :biglove Ihh, hvor lyder det bare super hyggeligt. Elsker de få gange vores kat gider ligge i arm :) Vi har 2 katte der jævnligt vil putte. Til tider for meget, da den ene savler når den bliver kærlig, og den anden ikke flytter sig, uanset hvor dårligt man så selv ligger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Ligger og nynner salmer for mig selv. Det er simpelthen så smukt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Kaster op :boo Øv :( håber det snart stopper Del dette indlæg Link to post Share on other sites