Besvaret April 13, 2012 har lige været til frisør :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Sidder og kigger på lynene - det har tordnet længe nu og tror snart der kommer en ordentlig omgang regn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Chokolade muffins og amerikanske cookies :) Åh lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Jeg har lige været i Bilka - en dyrere tur end beregnet da de havde LEGO til halvpris som Isaac lige mangler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Er ved at falde i søvn på jobbet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Venter på manden henter mig fra job Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Tror jeg vil gå ud og bikse frikadelle farsen sammen og skrælle nogle kartofler, så det er klar til at blive tændt og steget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Spiser mandler og læser i bøger med ungerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Ser Cars 2 med Emilie :) Uh den er sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Uh den er sød Ja den er vildt god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Er helt oppe og køre over at billederne af min kæreste og hans bror er så gode :loveshower Er imponeret over at vi har fået over 20 billeder, redigeret og ordnet.. Han brugte over en time på dem/os i studiet.. Vi fik sodavand og alting var så proffesionelt.. Også for 300 kr :biglove Og han har tilbudt at tage mavebilleder, samme service til samme pris :7himmel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Ikke en skid, babyen sover og Emilia glor flimmer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Er ved at klæde om til lidt varmere tøj. Skal i cirkus med niecen i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Nyder synet af David har lært at klappe bevist :loveshower og han så selv synes det er sjovt :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Ser Disney Sjov med familien :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2012 Er lige kommet hjem fra en god venindes fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Sidder på Skejby sygehus. Hvad laver du dog på sygehuset? Det er aldrig et rart sted medmindre man lige har født Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Skulle lige 5 min på BK, inden lillemanden skal vækkes...... Vi skal klare os selv meget af dagen, for farmand har spillet nørde-spil på Xbox med vennerne til kl 4.30 i nat :rolleyes Men så skal vi da bare hygge, lillemusen og jeg :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Har lige sat vasketøj over og sendt manden til bageren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Vi er ved at gøre os klar til niecens fødselsdag klokken 11 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites