Besvaret April 12, 2012 Det er da bare heller ikke i orden <_< Det er anden dag vi mangler <_< Vandet er lunt nok til bad, men på ingen måde varmt nok til at klare opvasken <_< Og jeg skal have bagt hvis brownie i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har en travl dag på job.. :o Det er så også første gang i flere måneder der har været noget at lave.. Så nu tager jeg lige en PAUSE :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Stamper i gulvet og prøver at holde fast. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har fået klaget til varmemesteren og nu skal jeg have læst videre i en rapport om efterværn på 220 sider - til i morgen - jeps jeg har en anelse travlt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Sorterer billeder efter at have været tilskuer/paparazzi til babysvøm - lidt underligt ikke at være i vandet med tøsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har lige sat en hvid brownie i ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har lige sat en hvid brownie i ovnen :) Det lyder godt nok lækkert, kan du ikke sende et stykke :D - kunne godt tænke mig at smage en hvid brownie :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Lige hentet lille manden i dp :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Venter på at manden kommer hjem, så jeg kan komme op og handle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Det lyder godt nok lækkert, kan du ikke sende et stykke :D - kunne godt tænke mig at smage en hvid brownie :whistling Jo sagtens, men den er nok ikke så fantastisk når den først når frem.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har lige fundet ud af at det ikke kan betale sig at klare - stadig intet varmt vand <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Slapper af i sofaen efter en hektisk dag. Gab jeg er træt nu,:zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Har lige fundet ud af at det ikke kan betale sig at klare - stadig intet varmt vand <_< Stadig intet varmt vand? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 lurer på internettet og har fundet et musthave, hvis der kommer i baby i maven på mig inden efterår :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Stadig intet varmt vand? Du kan prøve at gætte :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 lurer på internettet og har fundet et musthave, hvis der kommer i baby i maven på mig inden efterår :P Åh hvad er det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Åh hvad er det? :) En vente tshirt med Twilight tryk på :P Skal nemlig til både premiere og marathon (regner jeg stærkt med) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Du kan prøve at gætte :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 :yay Og jeg har bagt hvid brownie :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Og jeg har bagt hvid brownie :yiepie Blev de gode? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Blev de gode? :) Ja, det synes jeg. Glæder mig til dem i morgen med citron sorbet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Spiser jordbær med vanillecreme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 Så står den bare på en hygge dag i dag med sønnen hjemme fra DP - for dagplejemoren er syg Hvad gør man egentlig når man er i arbejde, men har et barn i DP når DPmoderen er syg? Man kan vel ikke tage en DP-mor-sygedag :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites