Besvaret April 10, 2012 På vej i seng. Håber at min mor er vågnet op i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Hygger sammen med min lille trold - nu når han synes vi skulle op tidligt ( 5.45 ) :) - Kunne faktisk heller ikke sove mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Så står den bare på en hygge dag i dag med sønnen hjemme fra DP - for dagplejemoren er syg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Morgenhygger med smuksakken, han stod op allerede klokken 5, men jeg skal først møde klokken 10.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Skal have taget mig sammen til aflevere Emilia i børnehave, men først skal hun have tøj på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Har besluttet at holde fridag, så veninden fra skolen kommer med hendes søn til boller senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Sidder alene i mine forældres hus og venter på der kommer hhv. Fotograf og tilstandsrapport-mand. Kæft her er tomt- og skummelt :( Så mange lyde, som man ikke har lagt mærke til før, men som garanteret altid har været her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Venter på at klokken bliver 15:30, så jeg kan komme til kiropraktor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Pyha.... Har lige tygget mig igennem 20 sider i denne tråd.... Det er farligt at holde påskeferie :D Og har shoppet sengerand, babyalarm og flaskesterilisator til lillebror, og en sæson af Desperate Housewives til mor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Vil gå i gang med at bage en kage :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Overvejer at køre ned efter frokost..... Er så sulten, men gider ikke rigtig lave noget selv :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Ser luksusfælden, og har allerede svært ved at holde nr. 2 navn til prinsessen hemmeligt :rolleyes Mon kæresten gik med til navnet, fordi han vidste jeg aldrig ville kunne holde det hemmeligt i 3 måneder :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Skriver indkøbsseddel til store bage kage dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Ser luksusfælden, og har allerede svært ved at holde nr. 2 navn til prinsessen hemmeligt :rolleyes Mon kæresten gik med til navnet, fordi han vidste jeg aldrig ville kunne holde det hemmeligt i 3 måneder :whistling Hehe, jeg har snævret det ind til 675 mulige navne udfra dine oplysninger.... Men så kan jeg ikke komme det tættere :rolleyes Kan du ikke få dispensation til at lave en lille fortrolig tråd herinde? Er jo totalt nysgerrig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Hehe, jeg har snævret det ind til 675 mulige navne udfra dine oplysninger.... Men så kan jeg ikke komme det tættere :rolleyes Kan du ikke få dispensation til at lave en lille fortrolig tråd herinde? Er jo totalt nysgerrig :D Forsøger at få ham til at give lov; Også fordi det er et ret specielt navn, så det måske ville være rart at høre andres mening om navnet ;) Vi hørte det jo bare, og er forelsket :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Forsøger at få ham til at give lov; Også fordi det er et ret specielt navn, så det måske ville være rart at høre andres mening om navnet ;) Vi hørte det jo bare, og er forelsket :rolleyes Vi vil også høre!!! :yay SÅ mange er vi jo heller ikke herinde, så det er næsten stadig hemmeligt, selv om du indvier os :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Nyder lidt BK-tid, mens pigen sover og manden er taget til frisør. Det er næsten som da jeg var på barsel... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Har fået lov at fortælle vores nye navn, i en fortrolig tråd herinde :loveshower Mod at det er min svoger der skal bære i kirken, hvis det er det navn som bliver fornavnet :rolleyes Så nu tænker jeg lige på om det er "det værd".. Vi har haft lange samtaler om hvem af min søster og min svoger der skulle bære, og har ikke kunnet blive enige nemlig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Så skal kagen snart ud af ovnen og så skal den køle af og så skal der puttes hvidchokolade glasur på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Har fået lov at fortælle vores nye navn, i en fortrolig tråd herinde :loveshower Mod at det er min svoger der skal bære i kirken, hvis det er det navn som bliver fornavnet :rolleyes Så nu tænker jeg lige på om det er "det værd".. Vi har haft lange samtaler om hvem af min søster og min svoger der skulle bære, og har ikke kunnet blive enige nemlig :rolleyes Hehe, han er en hård forhandler :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Hehe, han er en hård forhandler :P Ja, men.. Tror vi er nået frem til en enighed omkring forhandlingen - Så nu har jeg lavet en tråd herinde :whistling :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Slapper bare af, har haft besøg til boller og kage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2012 Forsøger at tage mig sammen til at lave noget mere. Synes jeg har lavet MASSER på job i dag allerede :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites