Besvaret April 9, 2012 Det samme her, sad lige og overvejede at lave hvid brownie, men det må blive en anden dag :) Måms det ville ikke være dårligt ;) Har du en opskrift du vil dele? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 overvejer hvad jeg skal se i TV :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Måms det ville ikke være dårligt ;) Har du en opskrift du vil dele? ;) Vil jeg gerne når jeg har fået én afprøvet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Vil jeg gerne når jeg har fået én afprøvet :) Bare i orden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Bare i orden ;) Bliver nok senest i weekenden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Ser ishockey, og nyder at være hjemme efter en alt for lang dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Bliver nok senest i weekenden :) Super :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Forsøger at sparke mig selv ud af sofaen og igang med at smøre madpakker. Hverdagen kalder i morgen og kan slet ikke forholde mig til det :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Forsøger at sparke mig selv ud af sofaen og igang med at smøre madpakker. Hverdagen kalder i morgen og kan slet ikke forholde mig til det :wacko Puha, det forstår jeg godt. Jeg skal også have klaret Isaac's madpakke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Griner lidt af min kæreste.. Som synes det er TOP underholdning, at der er TO myrer der er gået ind i myrelokkedåsen vi satte op for 4-5 timer siden :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Griner lidt af min kæreste.. Som synes det er TOP underholdning, at der er TO myrer der er gået ind i myrelokkedåsen vi satte op for 4-5 timer siden :whistling :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Har halsbrand og er sulten, men vi har ikke rigtig noget jeg gider spise <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Ligger i sengen og venter på min mand kommer hjem, så jeg kan misbruge ham :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Ligger i sengen og venter på min mand kommer hjem, så jeg kan misbruge ham :D :lolhit God fornøjelse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Ligger i sengen og venter på min mand kommer hjem, så jeg kan misbruge ham :D :lolhit Held og lykke :lol ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Er kravlet træt i seng.. Godt vækkeuret først ringer klokken 7 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Kommet hjem efter en tur ud og spise på "Flammen" og en tur i biffen og se "Titanic" i 3D. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Kommet hjem efter en tur ud og spise på "Flammen" og en tur i biffen og se "Titanic" i 3D. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Prøver på at tage mig sammen til at stå op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Vi skal til at lave morgenmad, drengen skal bare lige have tøj på først ligesom lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Ligger i sengen og hygger. Skal til læge kl. 10. Og kan ikke nå på arbejde inden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 Har lige pakke lille mandens taske med tøj, flyverdragt, regntøj - så nu mangler jeg bare at vække ham om lidt og så komme afsted , vi skulle være der lidt i 9 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites