Besvaret April 9, 2012 Overvejer om jeg skal tage noget frokost mens K tager til træning. er død sulten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Ser film med Emilie :) Ligger rigtig og hygger under dynen mens manden knokler i træningscentret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Sidder i sofaen og flader ud, rengøringen er overstået for i dag Æv gid det var mig. Jeg sidder på sofaen og flader ud og forsøger at tage mig sammen til at få rengøringen overstået :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Venter på toget med min smuksak kommer ind Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Har sat kyllingen over. Elsker søndags simremad, også om mandagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Har sat kyllingen over. Elsker søndags simremad, også om mandagen :) Åh lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Æv gid det var mig. Jeg sidder på sofaen og flader ud og forsøger at tage mig sammen til at få rengøringen overstået :D Ja det er skønt at gå tidligt i gang, for så har man jo hele resten af dagen til at hygge sig i. Heldigvis er det ikke mig der har svinget støvsugeren, men manden det er nemlig hans tjans her hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Ja det er skønt at gå tidligt i gang, for så har man jo hele resten af dagen til at hygge sig i. Heldigvis er det ikke mig der har svinget støvsugeren, men manden det er nemlig hans tjans her hjemme. Det er også mandens tjans herhjemme at støvsuge :D nå, men jeg kom op af sofaen og fik rengjort det meste :) Fik også sorteret håndklæder, sengetøj og 4 x klædeskabe og har nu 4 poser til genbrug! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Laver mad og glæder mig til sommerferien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Sidder og hygger på sofan og lytter til manden og sønnen i bad Nøj de hygger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 tænker på, om MLM når alle de beskeder, som hun skulle nå inden påsken for at kunne deltage i påskekonkurrencen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 tænker på, om MLM når alle de beskeder, som hun skulle nå inden påsken for at kunne deltage i påskekonkurrencen Oooorrrkkk nej det gør jeg sørme ikke men jeg har forsøgt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Oooorrrkkk nej det gør jeg sørme ikke men jeg har forsøgt :whistling øv bøv men vi kan godt lide dig alligevel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 øv bøv men vi kan godt lide dig alligevel :loveshower Takker sålænge man gør hvad man kan er det nok for mig :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Keder mig <_< Øv så må du jo lige bage en kage til mig :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Øv så må du jo lige bage en kage til mig :balloons Hæh. Ville jeg skam gerne, men ikke ligenu. Står i sminken på et teaterstykke og er så tvunget til at stå hernede hele dagen idag pga. forpremiere og premiere nu. Der sker INTET! Ungerne sminker jo sig selv og det de skal have hjælp til varer højst 30 minutter, og det er overstået. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Hæh. Ville jeg skam gerne, men ikke ligenu. Står i sminken på et teaterstykke og er så tvunget til at stå hernede hele dagen idag pga. forpremiere og premiere nu. Der sker INTET! Ungerne sminker jo sig selv og det de skal have hjælp til varer højst 30 minutter, og det er overstået. ;) Øv bøv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Ser brødrende Price efter at have puttet Isaac Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Venter på at der kommer Grey´s :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Venter på at der kommer Grey´s :) Det samme her, sad lige og overvejede at lave hvid brownie, men det må blive en anden dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites