Besvaret April 8, 2012 Fantastisk :glad Hvad skal I se? ;) Det er det nemlig :) Vi skal se "Hvidstengruppen" - har hørt meget godt om den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 nyder 5 minutter uden en baby på armen De er rare, de stunder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Slår mave og ser på den skønne udsigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Er lige kommet hjem fra påskefrokost, uden min store datter hun ville hellere blive hos mormor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ligger i sengen. Er skidt igen igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ligger i sengen. Er skidt igen igen :( Rigtig god bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ser Lie to me :smilie_oster05: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ser Lie to me :smilie_oster05: Også her - elsker den serie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ser Luksusfælden - et meget skræmmende eksempel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Sidder i sofaen efter den første fødselsdag ud af 5 for August ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ser Luksusfælden - et meget skræmmende eksempel Total skræmmende :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Nyder at i morgen skal vi bare slappe af og ikke ud og besøge nogen eller får besøg, som vi har gjort siden i onsdags og til og med i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Overvejer om jeg skal oprette en graviditets-tråd... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Overvejer om jeg skal oprette en graviditets-tråd... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ser big brother, og nyder at ligge på sofaen efter en lang, men dejlig dag til barnedåb :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Jubler over at kunne skrue mig ned i den str. 34 nederdel, jeg skal have på til premierefesten imorgen aften. Det er alligevel 1 år siden sidst :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Er gået i seng. Emilie havde mareridt så hun ville have sin mor :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Jubler over at kunne skrue mig ned i den str. 34 nederdel, jeg skal have på til premierefesten imorgen aften. Det er alligevel 1 år siden sidst :D Er du gal du er smal mine pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Har lagt mig under dynen, ret hvileløs... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Er du gal du er smal mine pige :) Hehe.. Ja okay, det har du vist nok ret i. Men er så glad for at jeg er væk fra en str. 38 og tilbage i 34 og 36. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Sidder og græder lidt. En af mine gode venners far er lige død - var meget syg og sov nu stille ind. :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 :kram :kram :kram send en pm, hvis du vil snakke :kram :kram :kram Tak skal i have. Man må nogen gange sluge lidt kameler, skrue bissen på, eller træffe nogle lidt hårde valg, og det er det min påske har gået på indtil videre :wacko Men har tilbragt ca 9 timer hos L's tante, og fået vendt verdenssituationen, så det var skønt :) Kan ik rigtig komme ind på hvad der er galt, men kan sige at det ikke er mig og L den er galt med. Tvært imod ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 PIS. Karolines ene lunge er klappet sammen. Hun ligger nu i c-pap og med ilt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 PIS. Karolines ene lunge er klappet sammen. Hun ligger nu i c-pap og med ilt :( :kram2 :kram2 håber og krydser for det bedste Del dette indlæg Link to post Share on other sites