Besvaret April 6, 2012 Ser tegnefilm med Emilie :) Hun nusser mit hår samtidig, så jeg er helt salig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 har lige gjort hele hytten rent. Startede kl 8.45 og er lige blevet færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Lige præcis og jeg nyder også, at Tilde sidder helt tæt op af mig og putter :loveshower :loveshower :loveshower Så skide være med det koster en diarre for det er sjældent de putter :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 har lige gjort hele hytten rent. Startede kl 8.45 og er lige blevet færdig Det er så dejligt bagefter :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Ligger på sofaen. Er startet på :puke men håber det var en engangsforestilling. Men er temmelig dvask i dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Forsøger at oprette en salgsannonce på DBA. Tror vist bare jeg venter til senere :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Holder afslapningsdag på sofaen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Flader ud på sofaen, men burde lægge tøj sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Ligger stadig i sengen sammen med August Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Er til påskefrokost hos min mor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Får grå hår af den hund! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Rydder op, for vi skal åbenbart holde rejsegilde i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Sidder på børnemodtagelsen med Karoline :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Sidder på børnemodtagelsen med Karoline :( Øv bøv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Er helt stolt over mig selv - 5 kilometer på 25 minutter :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Sidder på børnemodtagelsen med Karoline :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Sidder på børnemodtagelsen med Karoline :( Masser af :kram herfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Har lige gjort badeværelset rent, lagt tøj på plads og smidt maden i ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Hygger hos svigermor, svigerfar er ude for at hjælpe til et arrangement Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Ligger desværre stadig i sengen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Sidder på børnemodtagelsen med Karoline :( :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Venter på at min hovedpude er tør, så jeg kan komme i seng. zzzZZZzzZZZzzZZzZzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 6, 2012 Venter på, at manden kommer hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites