Besvaret April 5, 2012 Tillykke Pernille! Hvor er det vildt <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Tillykke Pernille! Hvor er det vildt <3 Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Jo :yay Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Stort tillykke :loveshower Stort tillykke :loveshower Tak for det. Er helt overvældet og boblende fuld af lykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Tak. Er helt overvældet :loveshower Vi må hellere snart få stikket hovederne sammen igen :loveshower Ihhh hvor er jeg glad på jeres vegne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Ja helt sikkert ven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Spiser morgenmad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Er på vej til påskefrokost :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Jeg mandsopdækker August som er syg så ham og jeg ligger i sengen inattøj endnu :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Ser tv og slapper af :loveshower Glæder mig til lørdag, hvor vi skal hente puslekommode :loveshower Dog er vi væk hele weekenden, så kan først få den på plads og gjort klar på mandag.. MEN GLÆDER MIG :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Øøøøvvv nu mener August han er ok til at gå uden for øvvv syntes det er så hyggeligt at putte med ham :whistling Men så går jeg igang med at gøre rent om lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Skal til at gå igang med noget vasketøj, vejret er jo perfekt til at det kan blive tørret ude. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Øøøøvvv nu mener August han er ok til at gå uden for øvvv syntes det er så hyggeligt at putte med ham :whistling Men så går jeg igang med at gøre rent om lidt Du kan bare pjække ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Øv, er sur på min mor.. FOrsøgte VIRKELIG at undgå det, og lade være med at blive vred, men hun fattede bare ikke at stoppe! Fortalte jeg ønskede mig "hjertepuden" og hendes kommentar var: "Okay.. Så det gør at man slipper for at være opmærksom på at vende sit barns hovede?" Koldt vand i blodet - hun mente selvfølgelig ikke at JEG forsøgte at "slippe for at være opmærksom".. HUn blev ved.. "Ja, dengang jeg fik børn, var man jo nødt til at være opmærksom på sine børns hoveder".. :angry GAH!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Hjælper svigermor med at gøre frokosten færdig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Du kan bare pjække ;) Jaaahhhh nu ligger August og jeg med hver sin iPad og manden var lige herinde bliv i bare liggende :whistling :whistling Det har jeg også tænkt mig jeg har jo haft min dejlig dreng i bad et par gange i nat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Øv, er sur på min mor.. FOrsøgte VIRKELIG at undgå det, og lade være med at blive vred, men hun fattede bare ikke at stoppe! Fortalte jeg ønskede mig "hjertepuden" og hendes kommentar var: "Okay.. Så det gør at man slipper for at være opmærksom på at vende sit barns hovede?" Koldt vand i blodet - hun mente selvfølgelig ikke at JEG forsøgte at "slippe for at være opmærksom".. HUn blev ved.. "Ja, dengang jeg fik børn, var man jo nødt til at være opmærksom på sine børns hoveder".. :angry GAH!! Argh tag det roligt hun er bare en klaphat. De har sgu så svært ved at acceptere at tiderne har ændret sig og der er kommet nye hjælpemidler. :smilie_oster05: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Hjælper svigermor med at gøre frokosten færdig :) Hvad skal i have og har i fortalt den gode nyhed :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Argh tag det roligt hun er bare en klaphat. De har sgu så svært ved at acceptere at tiderne har ændret sig og der er kommet nye hjælpemidler. :smilie_oster05: Ja, synes bare det er ja.. Måden.. Kunne hun ikke bare have sagt "Smart, så slipper man".. Men det var bare den der... Følelse af at det virkede lidt som om hun synes jeg forsøgte at tage den LETTE udvej! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Sidder bare og slapper og kan ikke rigtig komme igang i dag :smilie_oster05: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Ja, synes bare det er ja.. Måden.. Kunne hun ikke bare have sagt "Smart, så slipper man".. Men det var bare den der... Følelse af at det virkede lidt som om hun synes jeg forsøgte at tage den LETTE udvej! Det er bare hendes ordvalg som er rådden, klaphat intet andet. Du skal ikke tage det som kritik men grin og evt sige med kæk stemme hey tror du jeg vil have en baby som har et så skævt hovede som mig selv :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Det er bare hendes ordvalg som er rådden, klaphat intet andet. Du skal ikke tage det som kritik men grin og evt sige med kæk stemme hey tror du jeg vil have en baby som har et så skævt hovede som mig selv :whistling Ja, det er nok bare fordi jeg netop frygter helt vildt at blive en dårlig mor! Og er bare SÅ bange for det, så det rammer jo bare lige ind i et ømt punkt, når hun vælger ord på den måde.. Blev bare vred, og skrev at jeg egentlig ikke gad dømmes af hende, og at den stod på min ønskeseddel, og hun kunne jo lade være at købe den.. Også troede jeg nok der var noget sundhedspersonale med nutidig viden og uddannelse, som kunne give mig gode råd, så dem behøvede jeg ikke for hende (Noget med at det var sundere bare a tsørge for at barnet lå meget mere på maven, så slippede man for problemet.) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Hvad skal i have og har i fortalt den gode nyhed :whistling Vi fik laks, rejer, æg og tarteletter til forret. Hovedretten var lammekølle med flødekartofler, græsk salat og tzaziki :mam Nej vi har vi ikke. Vil gerne vente lidt endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2012 Sidder i sofaen med en snorkboblende smuksak over mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites