Besvaret April 3, 2012 Spiser vingummi, og har set at min veninde har meldt sig ind i "os med termin 2012" på facebook :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Min kammerat har lige skrevet at deres datter endelig er kommet til verden.. Sug i maven - Glæder mig så meget til når jeg kan skrive min lille pige er kommet til verden om 3 måneder :biglove :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Ligger med en sovende Tilde ved siden af mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Har lige givet Gry mad, er også selv sulten, men vi har ikke rigtig noget i huset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Overvejer hvad jeg har lyst til at spise... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Ser Find Nemo med drengene og overvejer at hente morgenbrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Ser tegnefilm sammen med smuksakken... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Er syg :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Venter på manden bliver færdig så vi kan komme i IKEA Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Sidder og tænker... Savner min mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Burde lave noget aktivt mens Gry sover og Emilia er sammen med sin far på playdate. Men nyder nu også at være helt mig selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Er lige vågnet efter en laaang lur :loveshower Sidder stadigvæk og er helt oppe og køre over vores lille prinsesse.. Smed billedet på facebook, og får flere smser om at hun ligner mig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Venter på apoteket, inden vi skal handle færdigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Er lige kommet hjem efter 8 km cykeltur i skoven efterfulgt af outdoor fitness :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Bekæmper trangen til en cigaret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Er ved at tag mig sammen til at gå ud at lave noget aftensmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Har lige spist aftensmad.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 På vej mod Tyskland. Vi skal ned og handle ind til rejsegilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 jeg har lige blowet hunden, så der er snestorm i haven nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2012 Ømmer mig lidt på mit håndled.. Blev slået af nevøen på 2 år, med en legetøjshammer, og har nu et hævet og blåt håndled :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites