Besvaret April 2, 2012 Bliver pyntet af Tilde :D Jeg skal ligne et påskeæg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Er alene hjemme med sovende børn, overvejer at klare aftens løbetur på stien udenfor huset med babyalarmen. Altså når det er blevet mørkt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Er hoppet under dynen :zzz Godnat tøser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Er hoppet under dynen :zzz Godnat tøser Det samme her, med Isaac ved siden og gæsterne på hans værelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Er endelig færdig med skjorten.. Det kostede kun symaskinen livet :( Rest in peace Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Er ved at dø af hovedpine :( En hel dag med svigermor.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Er hoppet under dynen. Har været til stofudsalg i Videbæk, så har tilbagelagt knap 400 km på de danske veje i dag :) Og blev en hel del kr fattigere men en masse meter stof rigere :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Græder :boo :kram kram da... Håber ikke det er noget alvorligt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 :kram kram da... Håber ikke det er noget alvorligt.. Min mor er indlagt på skejby i dag... Vi er på vej hjem derfra nu, men hun skal opereres tirsdag da der er gået betændelse i den bukser-anordning hun fik lavet i september. Hun kan risikere en fremtid uden ben og mange komplikationer og organsvigt og i værste tilfælde kan hun dø på operationsbordet :boo Hun kan også ha vinden med sig og risikere at alting flasker sig og at hun beholder benet, men hvor meget er gået godt for hende indtil videre? :rolleyes det er enten operationen eller livet, som lægen pænt sagde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Min mor er indlagt på skejby i dag... Vi er på vej hjem derfra nu, men hun skal opereres tirsdag da der er gået betændelse i den bukser-anordning hun fik lavet i september. Hun kan risikere en fremtid uden ben og mange komplikationer og organsvigt og i værste tilfælde kan hun dø på operationsbordet :boo Hun kan også ha vinden med sig og risikere at alting flasker sig og at hun beholder benet, men hvor meget er gået godt for hende indtil videre? :rolleyes det er enten operationen eller livet, som lægen pænt sagde... Puha, for nogle år siden, fik min mor samme "valg", dog pga kræft i maven :( Men det var også et "vælg mellem at dø af kræft, eller tag chancen med operationen" - Det er "klamt" at skulle være vidne til, men jeg er sikker på din mor nok skal klare den..! Selvfølgelig går det godt det hele..!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Min mor er indlagt på skejby i dag... Vi er på vej hjem derfra nu, men hun skal opereres tirsdag da der er gået betændelse i den bukser-anordning hun fik lavet i september. Hun kan risikere en fremtid uden ben og mange komplikationer og organsvigt og i værste tilfælde kan hun dø på operationsbordet :boo Hun kan også ha vinden med sig og risikere at alting flasker sig og at hun beholder benet, men hvor meget er gået godt for hende indtil videre? :rolleyes det er enten operationen eller livet, som lægen pænt sagde... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Overvejer hvad Emilie og jeg skal foretage os idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Min mor er indlagt på skejby i dag... Vi er på vej hjem derfra nu, men hun skal opereres tirsdag da der er gået betændelse i den bukser-anordning hun fik lavet i september. Hun kan risikere en fremtid uden ben og mange komplikationer og organsvigt og i værste tilfælde kan hun dø på operationsbordet :boo Hun kan også ha vinden med sig og risikere at alting flasker sig og at hun beholder benet, men hvor meget er gået godt for hende indtil videre? :rolleyes det er enten operationen eller livet, som lægen pænt sagde... Kan ikke andet end give dig et kram den beslutning tog jeg for mit barn. Heldigvis tager hun selv beslutningen og det er ikke dit ansvar. Din mor er alt for god til ikke at skulle have chancen :balloons Håber du er bedre efter noget søvn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Vi er ved at gøre klar til at tage på rundtur på Mols sammen med mine forældre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Sidder på lokum :whistling Håber det gjorde godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Håber det gjorde godt ;) Det var super hvad skulle man gøre uden en iPad :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Det var super hvad skulle man gøre uden en iPad :balloons Jeg ved det faktisk ik. Jeg ligger stadig og bobler i sengen med paddy på brystet og en snorkene missekat ved min side ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Kigger på symaskiner Hvis du ved hvad du vil have, så ring til kjærsgaard symaskiner i Aalborg eller Hjørring. De giver som regel en fantastisk pris og sender den gratis. Det er også muligt at afbetale hvis du forelsker dig i en dyr maskine. Plus de på deres hjemmeside har forskellige tilbud, samt et godt brugtmarked. Del dette indlæg Link to post Share on other sites