Besvaret March 31, 2012 Snerrer ad manden og synes han er mega irriterende :angry Hva da? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 er næsten lige kommet hjem, blev kaldt på arbejde i morgen klokken 7 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 er næsten lige kommet hjem, blev kaldt på arbejde i morgen klokken 7 Dejligt ekstra i kassen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Jeg kunne ikke overskue om jeg skulle ligge vasketøj sammen i stuen eller i soveværelset, så endte midt i mellem - dvs på kontoret med BK :whistling Fornuftigt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Lader op til familiedinner øv jeg giiidddeerr ikke :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Hva da? Syntes bare han fattede hat af mine planer :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Nyder et fantastisk weekendophold med min mand inden vi bliver forældre om ca. 5 uger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Kigger på Emilie leger på legepladsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Er på vej om til mine forældre og spise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Ordner vasketøj mens jeg ser en Take That koncert på Dvd'en. At være poptøs igen <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Sidder med en masse spørgsmål i hovedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Sidder med en sovende gry på skødet og venter på at manden kommer hjem med mad fra den sorte gryde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 er skide sur over småting og er skide sur over at jeg er skide sur <_< åndsvage onde cirkel :blabla :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 slapper af i sengen efter rengørningen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 er skide sur over småting og er skide sur over at jeg er skide sur <_< åndsvage onde cirkel :blabla :huug :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Er lige kommet hjem fra 9,5 timer på arbejde.. Op med fødderne og en kæmpe rød bøf på tallerkenen. Så er min aften squ reddet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Skal til at se film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Forsøger at vende en skod dag, til at få en dejlig og hyggelig afslutning..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Puster ud og slapper af ovenpå en herlig dag...... Jøsses hvor er jeg dog træt nu!! :7himmel :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Tror jeg går i seng... Alt er bare trælst, og går galt i dag.. ØV ØV med ØV på!!!! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Sidder og slapper af efter en skøn dag med nogle skønne kvinder. Nogen ville have kaldt det en krea dag, jeg har kun snakket, spist, snakket og hygget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Er på vej om til mine forældre og spise Så er jeg hjemme puha dejligt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Tror jeg går i seng... Alt er bare trælst, og går galt i dag.. ØV ØV med ØV på!!!! :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2012 Overvejer snart at smutte i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites