Besvaret March 28, 2012 Storhygger på BK (primært) over MLMs besvarelser! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Storhygger på BK (primært) over MLMs besvarelser! :D :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Ih du godeste hvad har jeres mænd dog gjort? Jeg har lavet en "mandeting" i dag - normalt har min kæreste skæg.. ;) Han er doven og gider ikke barbere sig.. Ham og hans bror skal have taget billeder på fredag, så sagde han skulle barbere sig i denne uge, så han ikke ligner en vildmand på fredag.. I dag, da jeg sidder her til aften kigger jeg på ham og får sådan en "guud.. Han har da ingen skæg!!".. Siger så "ej, du har barberet dig".. Det gjorde han så i går, til middag.. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Planlægger.... Og har smidt kæresten i seng efter han kaldte mig planlægningsfreak... Det er jeg jo slet ikke, jeg vil bare gerne have styr på tingene :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Og det er så her min mand er dummere end en våd herregårdssten :balloons :D Dejligt at slutte dagen med et smil ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Hygger på BK, nu når manden "ser" bold (læs: han sover, men jeg gider ikke rejse mig efter fjernsbetjeningen) gad ellers godt have set Med kniven for struben eller DH eller Restaurant bag tremmer, men nu ser jeg bold.. <_< Men skidt pyt - for jeg har jo BK :loveshower :bk Så fik jeg rejst mig - det er jo Paradiso!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 :D Dejligt at slutte dagen med et smil ;) Bare kom an jeg kan sgu give dig flere grin hvis du trænger. Jeg kan mærke der snart skal svinges aviser :balloons I vores lille hær :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Undrer mig over at overnatning i KBH er så sindsyg dyrt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Storhygger på BK (primært) over MLMs besvarelser! :D Nåårrhh så forsætter jeg sgu har jo en lille bakke jeg skal bestige :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Nåårrhh så forsætter jeg sgu har jo en lille bakke jeg skal bestige :balloons Ved du hvad? Hvis du når det antal der står i din signatur inden påsken er ovre, så giver jeg dig sku et kinderæg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 :ditto Griner :balloons Forresten så skal du læse min bog når den udkommer den kommer til at hedde. 23454321234 idiotiske ting mænd gør :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Ved du hvad? Hvis du når det antal der står i din signatur inden påsken er ovre, så giver jeg dig sku et kinderæg! Det var sødt tak :balloons Hvornår er det påske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Bare kom an jeg kan sgu give dig flere grin hvis du trænger. Jeg kan mærke der snart skal svinges aviser :balloons I vores lille hær :whistling Ha ha den er jeg med på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Griner :balloons Forresten så skal du læse min bog når den udkommer den kommer til at hedde. 23454321234 idiotiske ting mænd gør :balloons Var det ik nemmere at skrive om de få gode ting mænd gør? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Det var sødt tak :balloons Hvornår er det påske Om en uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Ved du hvad? Hvis du når det antal der står i din signatur inden påsken er ovre, så giver jeg dig sku et kinderæg! Enig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Undrer mig over at overnatning i KBH er så sindsyg dyrt :unsure Fordi det er der alle landets penge er blevet brugt på pis, papir og kulurelle lorte ting så den er blevet så skide lækker og hyggelig at besøge og holde ferie. At vi alle er dumme nok til at betale derfor tager de overpriser. Vi kunne godt bruge lidt statsstøtte til vores kommune så den kunne blive attraktiv :whistling :balloons ( det her svar er irronisk ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Ha ha den er jeg med på ;) Super :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Var det ik nemmere at skrive om de få gode ting mænd gør? ;) Så bliver det jo ikke til en bog men mere en spalte i en lokalavis :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Diskutere med S om det er at love noget når man siger "jeg skal nok ordne bleer i aften" han er ikke enig med mig :lol hvorfor mon :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Fordi det er der alle landets penge er blevet brugt på pis, papir og kulurelle lorte ting så den er blevet så skide lækker og hyggelig at besøge og holde ferie. At vi alle er dumme nok til at betale derfor tager de overpriser. Vi kunne godt bruge lidt statsstøtte til vores kommune så den kunne blive attraktiv :whistling :balloons ( det her svar er irronisk ) Men det er jo vanvittigt, vi skal derover i forbindelse med et bryllup. Det bliver pokkers dyrt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Så bliver det jo ikke til en bog men mere en spalte i en lokalavis :whistling Men så er det hurtigt overstået og så har man mere tid til chokolade ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Men så er det hurtigt overstået og så har man mere tid til chokolade ;) [/quot Du har ret men har jo intet chokolade før 12345665543346 besvarelser :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Men det er jo vanvittigt, vi skal derover i forbindelse med et bryllup. Det bliver pokkers dyrt <_< Fuldstændigt sindsygt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Men så er det hurtigt overstået og så har man mere tid til chokolade ;) Du har ret men har jo intet chokolade før 12345665543346 besvarelser :balloons Vi kan dele en kinder bueno ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites