Besvaret March 27, 2012 Fiiiine ting :loveshower Er det til lillebror? Nææ, det er skam bare til Marlon, som er vokset ud af alt sit str. 80 :P Nej, har lovet manden ikke at købe babytøj, før vi har set om vi faktisk mangler noget :rolleyes ;) Så glæder mig til vi får Marlons babysager ned fra loftet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder alene på cafè og nyder en borrito med kylling, og en lækker iskold cola :loveshower Vildt skønt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder i haven og kigger på, at Tilde leger :) Det der syn forstår jeg godt man kan hygge sig med :balloons Hun er ret søøøøddd hende Tilde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Ligger på sofaen med ond hovedpine :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Ser lidt tv, men overvejer at lave.. noget... Bare et eller andet.. hmm... Glæder mig nu til i morgen aften - PÅSKEFERIE helt til 12 april! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 sidder og ser mig og min mor på kanal 4 efter at havde trænet en time på wii´en Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder og falder ud på sofaen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder og falder ud på sofaen :balloons Pas på du ikke slår dig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Nææ, det er skam bare til Marlon, som er vokset ud af alt sit str. 80 :P Nej, har lovet manden ikke at købe babytøj, før vi har set om vi faktisk mangler noget :rolleyes ;) Så glæder mig til vi får Marlons babysager ned fra loftet :) Store dreng :7himmel Man skulle vel også tro at I ikke behøver at købe noget overhovedet. Det er jo ikke så længe siden at Marlon var lille :) Men derfor er det da lidt hyggeligt at købe noget alligevel :whisteling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Store dreng :7himmel Man skulle vel også tro at I ikke behøver at købe noget overhovedet. Det er jo ikke så længe siden at Marlon var lille :) Men derfor er det da lidt hyggeligt at købe noget alligevel :whisteling Næææ.... Vi har hvert fald noget i alle str fra ham, men jeg har også solgt en hel del og vi har kun beholdt det vi var allergladest for. Så måske bliver det nødvendig at shoppe bare en lille smule ( :goodluck :P ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Pas på du ikke slår dig :whistling Haha tastefejl godt set :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Næææ.... Vi har hvert fald noget i alle str fra ham, men jeg har også solgt en hel del og vi har kun beholdt det vi var allergladest for. Så måske bliver det nødvendig at shoppe bare en lille smule ( :goodluck :P ) Hey ligegyldigt hvad shopper mand da ? Hey nummer to skal jo også have :whistling :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder og drømmer om hvordan værelset skal se ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder og drømmer om hvordan værelset skal se ud :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Hey ligegyldigt hvad shopper mand da ? Hey nummer to skal jo også have :whistling :balloons Hehe, ja regner også stærk med jeg synes der mangler noget når vi får den sorte sæk ned fra loftet :balloon :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Hehe, ja regner også stærk med jeg synes der mangler noget når vi får den sorte sæk ned fra loftet :balloon :D Det gør der da :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Ligger i sengen efter en aften i mormor klubben, lidt oprydning da jeg kom hjem og fik da os lige farvet bryn inden sengetid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Bager kage til krea tøserne i morgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Har sovet elendigt efter en nat med migræneanfald. Er på vej i bad, for at komme i skole. Av mit hoved Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Er næsten lige stået op og så finder man ud af der ingen havregryn er til lille manden <_< Så nu er ovnen tændt og vi skal have lune rundstykker på en helt almindelig onsdag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Er overraskende frisk idag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Vi hygger og spiser morgenmad inden i stuen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Sumper, har lige måtte tage piller for hovedpinen, har måtte indse at jeg ikke kommer nogen steder i dag, udover at aflevere og hente Isaac i børnehaven Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 28, 2012 Bager kage til krea tøserne i morgen :D Ihh jeg vil også være krea med jer :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites