Besvaret March 27, 2012 Sidder i Mathias centeret i Viborg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Bliver lige nødt til at dele den her pga striberne. August sagde engang til mig da jeg fortalte ham at jeg havde købt nyt tøj til ham. Mor ikke mere med striber vel :whistling Haha, den har Isaac benyttet sig af :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Bliver lige nødt til at dele den her pga striberne. August sagde engang til mig da jeg fortalte ham at jeg havde købt nyt tøj til ham. Mor ikke mere med striber vel :whistling Haha, det kommer Marlon helt sikkert også til at sige, for jeg ELSKER striber :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder alene på cafè og nyder en borrito med kylling, og en lækker iskold cola :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg er ved at få bugt med min enorme opvask <_< og så venter jeg på at min mor ringer til mig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder og slapper af med computeren men burde rejse mig og hænge vasketøj op :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Skal kun arbejde 21 dage i alt, også er der barsel :D Godt nok fordelt fra nu af og til 31 maj - men det er ikke mange dage :loveshower Jubii! Og har lige opdaget at jeg har fri kl 14, og ikke 14.30 :loveshower Endnu mere jubii! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Drikker nesquick og overvejer om jeg skal bage boller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Venter på vaskemaskinen bliver færdig, så jeg kan sætte næste vask med håndklæder over, der var til 4 maskiner fulde med bare håndklæder :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder på job og keder mig. Der er ikke meget arbejde når det jeg laver mest er blevet pillet fra mig allerede, fordi den gamle chef skal lære det inden jeg holder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Lige pyntet og plantet mine forårsløg - kig i min krea tråd for at se resultatet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Hører musik og sumper lidt. har brugt lang tid på at lede efter min notesbog. tror den er røget i kælderen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder i haven, og nyder det dejlige vejr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Aaaaalt for meget :P Fiiiine ting :loveshower Er det til lillebror? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder i haven og kigger på, at Tilde leger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder udenfor med computeren, og nyder det dejlige vejr i skyggen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder udenfor, har lige læst psykologi til i morgen mens Isaac leger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Spiller rumble med manden og laver mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg er ved at lave kødsovs... Har dog ingen appetit til det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Nyder årets første isvaffel fra Lause :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Rykker rundt i stuen og laver legeværelse til Maliva :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Ligger i sengen med benene oppe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 har lige slået græs, manden er kørt til fodbold, overvejer, hvad jeg skal spise til aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Er ved at bage kage til morgendagens generalforsamling. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Er ved at lave brevskole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites