Besvaret March 26, 2012 Jeg sidder og beundre min fødselsdagsgave fra kæresten :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Snager stadig på fb :whistling Burde faktisk få smurt madpakker istedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Spiser flødeboller, og webshopper alt for meget børnetøj :loveshower :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Burde få ordnet Isaac's madpakke og pakket min skoletaske, så det ikke skal klares i morgen tidlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Jeg sidder og beundre min fødselsdagsgave fra kæresten :biglove :loveshower Og hvad er det så Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Snager stadig på fb :whistling Burde faktisk få smurt madpakker istedet :) Ummm det burde jeg også men gider ikke og gør det imorgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Spiser flødeboller, og webshopper alt for meget børnetøj :loveshower :badgirl Det lyder dejligt det vil jeg også ::) men mangler bare flødebollerne :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Spiser flødeboller, og webshopper alt for meget børnetøj :loveshower :badgirl Hvad køber du? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Og hvad er det så Fik en comboring fra Skagen Designs, de er bare så flotte, den ene er inde i den anden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Skal til at skifte en lorte ble, og så i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Fik en comboring fra Skagen Designs, de er bare så flotte, den ene er inde i den anden :) Nu har jeg forsøgt at google men kan ikke finde dem. Men skønt at få smykker :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Har brugt mange penge på tøj til mig selv til besøg hos Anita Uhldahl :-) skønt at blive forkælet lidt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Tog mig selv i at danse glad rundt på badeværelset. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Har lige købt fleecedragt til prinsessen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 sidder og slapper af inden en dags job.... Vi skal holde påskefrokost idag, så det glæder jeg mig rigtig meget til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Nu har jeg forsøgt at google men kan ikke finde dem. Men skønt at få smykker :balloons Jeg finder dem senere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Vi skal snart til at have noget morgenmad og så skal david sove lidt, så jeg kan komme i bad og så passer det nok godt med at vi skal til opstarts møde kl 09.30 i dagplejen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Ligner en hængt kat - nå, men ud af fjerene nu. 1, 2, 3 - GO!! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg har næsten lige sat mig til køkkenbordet, fik en sms om at undervisningen var aflyst, netop som jeg havde afleveret Isaac. Så nu har jeg sat kaffe over og så regner jeg med at skulle have læst noget af det kæmpe pensum, som vi har. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Ligger stadig i seng det omgangs syge vil ikke rigtig slippe mig øvøv Men tror snart jeg vil se om jeg kan finde lidt energi til at tulle lidt rundt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Det lyder dejligt det vil jeg også ::) men mangler bare flødebollerne :-) Jeg har mange, så vi kan bare dele ;) Hvad køber du? :) Aaaaalt for meget :P Plus 4 par bukser :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg har lige tørret støv af og støvsuget hele stue/soveværelse, så nu vil jeg tøffe ned og vaske sengetøjet. Dynerne hænger på altanen, så de kan få frisk luft :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Sidder på arbejdet.. Har fri 14.30 i dag :loveshower Også står den på fødselsforberedelse om sundhed i graviditeten og barslen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2012 Jeg har mange, så vi kan bare dele ;) Aaaaalt for meget :P Plus 4 par bukser :badgirl Bliver lige nødt til at dele den her pga striberne. August sagde engang til mig da jeg fortalte ham at jeg havde købt nyt tøj til ham. Mor ikke mere med striber vel :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites