Besvaret March 26, 2012 Det er rigtigt :) fik nu alligevel sparket mig selv igang :) Det gjorde vi ikke så den stod på Jst Eat :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Og du skulle hellere bruge in tid på at sy :whistling I know ;) Men der er jeg lidt idéforladt :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Det gjorde vi ikke så den stod på Jst Eat :whistling Ej men man kan jo heller ikke stå og kokkerere når man har omgangssyge. Tænk da lige en hygiejne skandale :whistling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 I know ;) Men der er jeg lidt idéforladt :/ Nej du skulle jo lave det forklæde ik :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 venter på at maden bliver færdig, så vi kan spise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Nej du skulle jo lave det forklæde ik :whistling Jo, men har ik noget ordenligt stof! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Ej men man kan jo heller ikke stå og kokkerere når man har omgangssyge. Tænk da lige en hygiejne skandale :whistling :D Nå ja August syntes det var helt fantastisk at skulle have pizza. Manden og jeg fik sådan noget tyrkiskbrød totalt kedeligt for vi turde ikke få noget på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Smid benene op når ungerne er lagt det er fortjent :balloons Ville jeg gerne, skal "desværre" på cafe med et par veninder, for at vende verdens situation :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Overvejer hvad menuen skal stå på i morgen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Overvejer hvad menuen skal stå på i morgen.... Vi skal have pasta og kødsovs i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Jeg venter på Greys, Isaac sover og kæresten er hjemme hos sig selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Ville jeg gerne, skal "desværre" på cafe med et par veninder, for at vende verdens situation :) Ej det lyder også dejligt, har du fri imorgen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Overvejer hvad menuen skal stå på i morgen.... Hvad bliver det til ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Manden har lige hentet is - fordi jeg havde sådan en trang til is :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Hvad bliver det til ? Pastasalat med skinke tror jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Er lige kommet hjem fra en løbetur og nu skal jeg snart i bad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Ser the mentalist :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Snager på fb :whistling Uhhh hvem snager du på?????? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Jeg har lige snakket med Isaac's far om han ikke kunne holde ferie med Isaac, når jeg skriver skriftlig eksamen, så jeg har mere og bedre tid til at koncentere mig. Det er dog også første gang jeg skal undvære ham i en uge, så det bliver en udfordring :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 Uhhh hvem snager du på?????? En ny kollega :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2012 En ny kollega :) Uhh spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites