Besvaret March 25, 2012 vil til og i gang med forberedelsen til imorgen og til min vejledning om tryksår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Sidder og lytter til fuglene og nyder solen :) Og så skal jeg lige have styr på 117 ting, nu hvor manden lige er taget til Holland og skal være væk i 14 dage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Arrangerer playdate :balloon :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Maliva and Marlon sitting in a tree...... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Ventet på mine gæster, så jeg kan få gaver. Og spise boller og kage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Flytter rundt. Nu er der plads til prinsessen i soveværelset.. Spørgsmålet er bare hvad der skal ske med mine bøger :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Venter på min onkel kommer og hjælper manden med at sætte lamper op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Slapper af efter indsamling til kræftens bekæmpelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Maliva and Marlon sitting in a tree...... :D Hihi :D det skal nok blive spændende, om ikke andet for os :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Skal til at farve hår, og er ret irriteret over mit arbejdes regler, så det ikke må farves rødt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Sender obskøne videoer til mine medstuderende :whistling Skal til at farve hår, og er ret irriteret over mit arbejdes regler, så det ikke må farves rødt.. Hvorfor i alverden må du ikke farve det rødt? :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Sidder og slapper af efter at ha' pudset vinduer og nydt vejret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Sender obskøne videoer til mine medstuderende :whistling Hvorfor i alverden må du ikke farve det rødt? :blink Som der står i personalehåndbogen: "Håret skal have en naturlig farve - ikke grøn, lilla eller anden anstødelig farve eller længde." <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Som der står i personalehåndbogen: "Håret skal have en naturlig farve - ikke grøn, lilla eller anden anstødelig farve eller længde." <_< Arh, men tæller rød virkelig med i den kategori? Det er da en forholdsvist almindelig farve at farve håret i? :unsure Og så har jeg slet ikke fantasi til hvilken hårlængde, der kunne være anstødelig. :huh Hmm, måske er jeg bare alt for konservativ i håret til at kunne hitte rede i sådan noget :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Arh, men tæller rød virkelig med i den kategori? Det er da en forholdsvist almindelig farve at farve håret i? :unsure Og så har jeg slet ikke fantasi til hvilken hårlængde, der kunne være anstødelig. :huh Hmm, måske er jeg bare alt for konservativ i håret til at kunne hitte rede i sådan noget :P Postkasserød er anstødelig og ikke naturlig, desværre. :( Men ja, angående længde har jeg slet ingen anelse om hvad der er anstødeligt. Måske drenge med langt hår? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Postkasserød er anstødelig og ikke naturlig, desværre. :( Men ja, angående længde har jeg slet ingen anelse om hvad der er anstødeligt. Måske drenge med langt hår? :unsure Det synes jeg er fjollet, men ok, det er jo ikke mig, der laver reglerne på din arbejdsplads. :blush Hmm, måske er den anstødelige hårlængde sådan noget Lisbeth Salander frisure? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 overvejer om jeg skal gå ud og vaske vinduerne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Er lige kommet hjem fra helse og sundhedsmesse Rigtig intressant :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Nyder friskbagte gulerodsboller :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Nu som knapt så meget blondine.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Det synes jeg er fjollet, men ok, det er jo ikke mig, der laver reglerne på din arbejdsplads. :blush Hmm, måske er den anstødelige hårlængde sådan noget Lisbeth Salander frisure? :unsure Den frisure er der én oppe i kundeservice, der har. Så det kan jo ikke være anstødeligt? :unsure Ej, jeg ved det simpelthen ikke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Nu som knapt så meget blondine.. Det kræver da et billede! :toot Den frisure er der én oppe i kundeservice, der har. Så det kan jo ikke være anstødeligt? :unsure Ej, jeg ved det simpelthen ikke. Ej okay, jeg synes faktisk at en Salander frisure er mere anstødelig end knaldrødt hår (Nogle farmødre har sgu da også knaldrødt hår :rolleyes ) :blink Tsk, jeg forstår det ikke... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Det kræver da et billede! :toot Ej okay, jeg synes faktisk at en Salander frisure er mere anstødelig end knaldrødt hår (Nogle farmødre har sgu da også knaldrødt hår :rolleyes ) :blink Tsk, jeg forstår det ikke... :rolleyes Skal lige have glattet det en gang, så skal der nok komme billede på ;) Jeg er helt enig med dig. Men desværre er det ikke mig, der laver regler i firmaet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2012 Nu er billedet ikke helt så godt, da det er taget med iPad'en. Men her er før-billedet: Og efter-billedet: Valgte bevidst en farve, der ikke lå for langt væk fra min naturlige farve, men som alligevel var en tone dybere end den helt blonde farve jeg havde tilegnet mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites