Besvaret March 23, 2012 Har lige været i lufthavnene og hente en pakke <_< har kun taget 2 timer :lolhit men nu det hygge tid med familien :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Sidder og lader i sofaen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Spiser popcorn og ser X-Factor afgørelsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Ligger nu i sengen og ser afgørelsen i X factor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Er kommet hjem efter øver.. Maliva snorker i autostolen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 skal til at se live fra bremen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2012 Nyder en bakke jordbær.. for mig selv! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Spiser morgenmad, skal på job i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Kan ikke sove mere, burde stå op og gøre klar til fødselsdags gæsterne kommer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Ligger vågen, overvejer om jeg skal stå op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Venter på havregrøden bliver kold, så jeg kan få lillemusen op, og weekenden skudt i gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Skal til ud og lave noget morgenmad så vi kan få noget at spise. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Er ret stolt. Fik bragt mit første læserbrev som formand i dagens udgave af Fyens Stifttidende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Er på arbejde, efter en hård nat.. En bivirkning ved min operation, er at jeg får kolik engang i mellem. Det er altid om natten, og så varer det 4-6 timer, hvor jeg bare lægger og vrider mig i mavesmerter.. Puha :( Hver gang tænker jeg; jeg kan virkelig godt forstå kolikbørn skriger så meget :boo Tror aldrig jeg har oplevet noget så smertefuldt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Tror at jeg vil bevæge mig en tur til slagteren efter noget aftensmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Har lige gjort badeværelse rent og vasket gulv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Holder pause fra flyttekasserne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Skal snart til opvisning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2012 Sørger.. R.I.P stationær computer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites