Besvaret March 21, 2012 Er irriteret over endelig at have fået en afløser på mit arbejde.. Som så har dage hvor hun ikke gider afløse/komme på job <_< det kan jeg jo ikke bruge til en skid når jeg skal lave en vagtplan.. Det var ligesom meningen hun skulle lappe hullerne <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Er irriteret over endelig at have fået en afløser på mit arbejde.. Som så har dage hvor hun ikke gider afløse/komme på job <_< det kan jeg jo ikke bruge til en skid når jeg skal lave en vagtplan.. Det var ligesom meningen hun skulle lappe hullerne <_< Skøøønnn afløser :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Hører musik og kigger ud af vinduet, på det gode vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 slapper af, kan slet ikke få taget mig sammen til at gå i gang med dagens gøremål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Sidder og nyder det gode forårs vejr og så skal lille manden snart have sin frokost :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har sendt mand og onkel afsted efter gulv. Har bevilget mig selv et hvil på sofaen indtil de kommer tilbage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har lige klaget over en konklusion af en opgave. Man skal virkelig ikke beskylde mig for at snyde i noget, hvor man ikke engang har belæg for det! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Venter på bussen, så jeg kan komme hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har lige klaget over en konklusion af en opgave. Man skal virkelig ikke beskylde mig for at snyde i noget, hvor man ikke engang har belæg for det! <_< Ej det lyder ikke rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har lige været på cyklen ud og købe hornvioler som jeg lige har plantet, og skal om lidt ud og ryde op på terrassen og nyde en kop kaffe i solen. :7himmel Mie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Ser lorte tv :whistling Det samme her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Skal til at spise jordbær med mælk på :loveshower Nyde stilheden når david sover :) og så igang med flere syslerier Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Craver efter jordbær... Eller en smøg. Må bare lige til jordbær :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Craver efter jordbær... Eller en smøg. Må bare lige til jordbær :whistling Jordbær er os gode :D meget bedre end smøger - tror jeg da :rolleyes er ikke ryger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Jordbær er os gode :D meget bedre end smøger - tror jeg da :rolleyes er ikke ryger :) Haha. Kom bare lige til at tænke på at jeg godt kunne bruge en. Men holder mig i skindet. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har lige sorteret i noget tøj jeg fik i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har lige set forpremiere på DUM Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Er læææææækkersulten :D Men har lige tabt mig så meget, så må hellere være standhaftig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Sidder og skriver herinde som en gal :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Sidder i skrædderstilling på sofaen.... Men burde smide en vask over... Det gør jeg lige ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 slapper af efter en lang dag på job, som sluttede med vaflearrangement... Hold da op det var et hit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Sidder i sofaen og slapper af efter at mine spekulationer er ikke eksisterende mere. Så nu vil jeg se beverly hills i anledning af jeg er tidlig hjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Laver mad og er en anelse træt i min gamle krop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites