Besvaret March 20, 2012 Har lige lagt mine påskehøns ind på min BLOG Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Har lige fået et barn mere ind i sengen. Gæt lige hvor meget jeg får sovet i nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Har lige FB chattet med en dejlig sød veninde... Det gjorde jeg også tidligere :) Jeg var ved at brække mig i søgningen på den perfekte kjole, så jeg smuttede i bad og nu skal jeg snart i seng... Hverdagen starter desværre tidligt i morgen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Det gjorde jeg også tidligere :) Jeg var ved at brække mig i søgningen på den perfekte kjole, så jeg smuttede i bad og nu skal jeg snart i seng... Hverdagen starter desværre tidligt i morgen <_< :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Drikker kaffe og fryder mig over jeg er færdig med opgaven :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Synes klokken er alt for tidligt... Orker slet ikke at de starter så tidligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 sidder og fryser, hvem mon glemte at tænde for varmen igår, efter at havde luftet ud :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 På hvad dog? :) Fremtiden, er ikke tilfreds med mine arbejdstider som går meget udover familielivet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Ligger i sengen og nyder morgensolen.. Ved siden af Silje som sover endnu. Lytter til hendes anstrengte vejrtrækning, anstrengt på grund af snot :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Lige sat en GiveAway igang på min blog :balloons Klik her hvis i vil deltage i min GiveAway Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Venter på vi får nøglen så jeg kan komme igang med at male :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Haar lige spist morgenmad, og ser nu lidt tv.. Vil nyde min sidste fridag, inden jeg skal arbejde hver dag den næste uge <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Slapper af, nyder at se solen skinne udenfor, og glæder mig over livet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har lige pudset ydersiden af vinduerne.. Orker ikke indersiderne, så det må blive på et andet tidspunkt :whistling Glæder mig til om 100 dages tid - hvor jeg kan sidde udenfor, nyde solen, læse en bog, mens min baby sover formiddagslur :7himmel (Jaaa.. Det bliver let og romantisk at have en baby!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har lige pudset ydersiden af vinduerne.. Orker ikke indersiderne, så det må blive på et andet tidspunkt :whistling Glæder mig til om 100 dages tid - hvor jeg kan sidde udenfor, nyde solen, læse en bog, mens min baby sover formiddagslur :7himmel (Jaaa.. Det bliver let og romantisk at have en baby!) :lolhit :P :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 [/color] :lolhit :P :D Shhh.. Nu må du ikke ødelægge det for mig jo :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Shhh.. Nu må du ikke ødelægge det for mig jo :whistling Hehe, nej, det lyder da heller ikke helt umuligt at det kan lade sig gøre :kram2 ;) Og ligegyldig hvad, så er det et skønt billede :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Er på vej i til 4 timers forelæsning, og så er det på arbejde. Søde C vil heldigvis hente mig, så jeg kan være hjemme før midnat.. Det bliver en lang dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Sidder og tænker over, hvad jeg kan lave af "hjemmelavet" legetøj til Maliva. Hun keder sig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Keder mig lidt :) Har besluttet mig for, at vi i påsken køber et cafesæt (havemøbel-tingene), så jeg kan sidde udenfor og nyde solen på mine fridage :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Ligger på sofaen og ser dårlige serier har mega ondt i ryggen av v Del dette indlæg Link to post Share on other sites