Besvaret March 19, 2012 Er de noget værd? Har læst om bøgerne og overvejer om de er værd at læse :) Det vil jeg sige ja til. Jeg levede mig helt ind i den første bog og det samme med den her. De kan absolut anbefales :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Det vil jeg sige ja til. Jeg levede mig helt ind i den første bog og det samme med den her. De kan absolut anbefales :) Den må jeg da læse så :) Venter på manden kommer hjem med en iskold cola :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Spiller rumble med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Isaac og jeg slapper af i sofaen, min far og M er ved at samle et nyt skab til Isaac's værelse og det driller dem vist en del :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Ligger med den ondeste hovedpine <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Ligger med den ondeste hovedpine <_< :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Forsøger at tage mig sammen til at smøre madpakker til i morgen. Åh gud hvor jeg dog hader det :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Reflektere lidt over tingene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Reflektere lidt over tingene Klask ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Ser på kjole, til det bryllup vi skal til i august Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Har lige set en jagtedderkop dybt i øjnene :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Har lige set en jagtedderkop dybt i øjnene :wacko Uhhh adddr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Har lige set en jagtedderkop dybt i øjnene :wacko GYS!!! :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Uhhh adddr Meget! Kan ikke døje dem og den var ikke engang voldsom stor :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 GYS!!! :unsure Ja og vi har bare MANGE af dem :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Ja og vi har bare MANGE af dem :wacko Åh ja, kan godt huske den tråd du engang lavede med billeder..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Kigger rundt i lejligheden, og tænker jeg måske liiiige skulle overveje at rydde bare LIDT op, inden jeg får gæster i morgen tidligt :whistling Ej.. Jeg vil hellere putte med dynen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Har den sygeste kvalme :puke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Har fundet sengen, den kaldte helt vildt på mig, og det har den næsten gjort hele dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2012 Håber i nat bliver natten jeg kan sove.. for første gang siden natten til lørdag.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 skumler over at der ingen mælk er. Tak hr. mand fordi du lige skulle have cornflakes i aftes og brugte det sidste mælk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Venter på manden kommer hjem fra gåtur med hunden - han skal først lidt senere afsted i dag så vi spiser morgenmad samme, det sker meget sjældent på en hver dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Venter på manden kommer hjem fra gåtur med hunden - han skal først lidt senere afsted i dag så vi spiser morgenmad samme, det sker meget sjældent på en hver dag :loveshower Hvor hyggeligt at spise morgenmad sammen, det giver sådan en god start på dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Hvor hyggeligt at spise morgenmad sammen, det giver sådan en god start på dagen :) Ja det gør det nemlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 20, 2012 Vi ser tegnefilm inden vi skal i tøjet og afsted mod børnehaven Del dette indlæg Link to post Share on other sites