Besvaret March 17, 2012 har min mand liggende og sove op af mig :loveshower eller har vi holdt fødselsdag for Simon i dag,han blev 6 år :loveshower er skuffet over at min far ikke,ringede til Simon og sagde tillykke. De var her til fødselsdag,for 1 uge siden. Men syne snu godt han kunne ringe,istedet for bare at skrive tillykke på fb <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Det er så hyggeligt! Max spurgte i eftermiddag om han ikke nok måtte tage en 20'er fra sparegrisen så han kunne købe ostepops :D så det sidder han og snacker nu :D Det er et fast lørdags ritual at Theo bliver puttet og Max får kvalitetstid, så hyggeligt <3 Dejligt for ham :) Hvor gamle er de? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Dejligt for ham :) Hvor gamle er de? Max bliver 6 næste søndag og Theo bliver 4 til maj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Max bliver 6 næste søndag og Theo bliver 4 til maj :) Tillykke med på søndag så :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Skråler med på musikken i radioen :) 80er og 90er hits :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Er alene hjemme. Så nu smækker jeg Oh Happy Day på og hygger under dynen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Ser Zulu for at komme i godt humør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Ser Zulu for at komme i godt humør Og det kom jeg lige for manden udbrød lige. Ej for satan er det Medina jeg ar da ALDRIG set hende med så meget tøj på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Og det kom jeg lige for manden udbrød lige. Ej for satan er det Medina jeg ar da ALDRIG set hende med så meget tøj på :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 :haha Og så kom hun lige på scenen i klædt en eller gennemsigtig striktingest så kender vi hende igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Og det kom jeg lige for manden udbrød lige. Ej for satan er det Medina jeg ar da ALDRIG set hende med så meget tøj på :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Da der lige blev sagt LOC sige jeg til min mand hvormange damer mon han har med på scenen. Og da vi så ham kan man kun se det er ham fordi han er den eneste med tøj på :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Har lige kværnet en pose popcorn (ups...) og endelig fanget at Zulu awards bliver sendt på TV2!! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 og nu vil jeg smutte i seng - sov godt tøser! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Har lige kværnet en pose popcorn (ups...) og endelig fanget at Zulu awards bliver sendt på TV2!! :lolhit Aaaarrrrggghhh den var sgu go sov godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Aaaarrrrggghhh den var sgu go sov godt Tak og i lige måde (for jeg kunne jo ikke helt slippe BK - men NU går jeg i seng!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Sidder i bilen i vores indkørsel og sumper. Nøj jeg er træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Sidder i bilen i vores indkørsel og sumper. Nøj jeg er træt Så er det vist på tide at gå ind i seng :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Er lige kommet hjem efter en hyggelig aften. Og er så skuffet over Fyns Politi og Taxa fyn. Det kan bare ikke være rigtigt!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Jeg er stået op med Lærke- alt alt for tidligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 sidder med en kæmpe hovedpine, har vist ligget for højt med hovedet... øv og så på en arbejdsweekend Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Ligger i min seng og nyder at lytte til hyggesnak fra Ericas værelse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Sidder og nyder min morgenkaffe. tror jeg vil besøge min farmor og farfar i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Drikker min morgenkaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites