Besvaret March 17, 2012 Det lyder ikke særlig godt - hvad har du lavet? Blev skubbet ind i et tøjstativ af en aggressiv kunde på arbejdet, så fik en en tøjstang mast lige ind på håndleddet. Samt resten af armen/hånden fik et ordentligt tryk. Det var så hævet voldsomt op samt var misfarvet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Blev skubbet ind i et tøjstativ af en aggressiv kunde på arbejdet, så fik en en tøjstang mast lige ind på håndleddet. Samt resten af armen/hånden fik et ordentligt tryk. Det var så hævet voldsomt op samt var misfarvet. AV!! håber du er okay, trods et brækket håndled Jeg ved selv hvordan det er at have brækket sine håndled - har selv prøvet det med begge mine (bare ikke på samme tid ) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Så har jeg fået syet min første ugle - i kan se den på min nye blog KLIK :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Er HELT alene hjemme for første gang i månedsvis... Meget mærkelig følelse... :unsure og :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Venter på min veninde og hendes datter kommer på playdate :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Ærgrer mig en smule over, at manden er på vej hjem, så min alenetid snart er forbi... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Glæder mig over at vi har fået gyngestativ op i haven..... Så mangler vi bare at drengen vågner så vi kan prøve den af :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 er lige kommet hjem fra arbejde Glæder mig over at vi har fået gyngestativ op i haven..... Så mangler vi bare at drengen vågner så vi kan prøve den af :loveshower billeder vi vil se billeder af reaktionen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Har lige lagt mig under dynen. Vil se om ryggen vil lade mig sove lidt. Har måtte aflyse at skulle høre Ankerstjerne i aften... :( min ryg, krop og humør er ikke til det. Suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Ærgrer mig en smule over, at manden er på vej hjem, så min alenetid snart er forbi... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Har lige lagt mig under dynen. Vil se om ryggen vil lade mig sove lidt. Har måtte aflyse at skulle høre Ankerstjerne i aften... :( min ryg, krop og humør er ikke til det. Suk :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Er alene hjemme med prinsessen - manden er til fest og kommer først hjem i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 er lige kommet hjem fra arbejde billeder vi vil se billeder af reaktionen Det blev så ikke i dag, for Marlons feber er vendt tilbage :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Deler en lille skål vingummi med Emilie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Har lige smidt mig på sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Ser genudsendelsen af de unge mødre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Sidder under dynen med Max og venter på Krummerne starter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Overvejer hvad jeg skal lave iaften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Er alene hjemme (Erica er lagt i seng - så det tæller vel som alene hjemme?). Synes ikke rigtig der er noget godt i TV, gider ikke rigtig gå i gang med en bog og jeg kan ikke komme videre med de invitationer jeg har gang i... bum bum - what to do? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Er alene hjemme (Erica er lagt i seng - så det tæller vel som alene hjemme?). Synes ikke rigtig der er noget godt i TV, gider ikke rigtig gå i gang med en bog og jeg kan ikke komme videre med de invitationer jeg har gang i... bum bum - what to do? Kan anbefale temaaften om menneskehjernen på DR2..... Det er vildt spændende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Sidder under dynen med Max og venter på Krummerne starter :) Årh det lyder så hyggeligt :7himmel Glæder mig virkelig meget til jeg skal hygge sådan med min Theo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Ser krummerne sammen med familien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Årh det lyder så hyggeligt :7himmel Glæder mig virkelig meget til jeg skal hygge sådan med min Theo :) Det er så hyggeligt! Max spurgte i eftermiddag om han ikke nok måtte tage en 20'er fra sparegrisen så han kunne købe ostepops :D så det sidder han og snacker nu :D Det er et fast lørdags ritual at Theo bliver puttet og Max får kvalitetstid, så hyggeligt <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites