Besvaret March 15, 2012 Er fuldstændig kvæstet efter zumba :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Ammer. Og sidder og har lidt ondt af mig selv, for har møg ondt i halsen, og det trækker helt op i venstre øre. Øv har ikke lyst til skulle til at blive syg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 overvejer at drikke en kop "godnat te" og så gå tidligt i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Er lidt irriteret over der ikke findes nogle caféer i Odense, der åbner køkkenet for brunch før kl.9 om morgenen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Er gået i seng. Og håber på en god nats søvn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Skal til at køre manden , og har været tidligt oppe David synes han skulle vågne 5.30 istedet for kl 6 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 sidder og skumler over vi ingen mælk har = minus morgenmad til mig... Hvorfor så jeg ikke det igår???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Ligger i sengen og overvejer a stå op. Bare ikke nemt, når leddene allerede nu gør ondt. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 sidder og skumler over vi ingen mælk har = minus morgenmad til mig... Hvorfor så jeg ikke det igår???? HADER bare når det sker :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 På vej ud i det blå med to søde krea veninder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 På vej i babysam, skal se om jeg kan finde nogle sutter der hedder 0-2 mdr. så håber jeg på at de giver Gry mindre opkast fornemmelser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Har sovet længe.. Dvs, var oppe kl 745.. Men har bare lagt i sengen og spillet på mobilen til for 45 min siden :7himmel ELSKER fridage.. Nu spiser jeg morgenmad (Med mælk, Vanni... :P ) og glæder mig til i eftermiddag hvor jeg skal til Århus :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Forsøger at tage mig sammen til at arbejde men vil hellere holde weekend i det fine vejr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Læser om det børnehus, hvor vi lige har fået tilbudt børnehaveplads til Tilde. Kan slet ikke forstå, at hun allerede er så stor :blink Hvor blev min baby af :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Læser om det børnehus, hvor vi lige har fået tilbudt børnehaveplads til Tilde. Kan slet ikke forstå, at hun allerede er så stor :blink Hvor blev min baby af :rolleyes Årh :7himmel (Startede med at læse det som børnehjem.. Ved ikke helt hvorfor!!!!! Nåede lige at tænke... WTF!) :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 På vej i babysam, skal se om jeg kan finde nogle sutter der hedder 0-2 mdr. så håber jeg på at de giver Gry mindre opkast fornemmelser. Og det kunne hun så heller ikke, arrrh bliver bims, hvorfor gider hun ikke bare at tage de dumme sutter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Sidder og har så meget lyst til kolde fadbamser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Er næsten lige kommet hjem efter min første tur i en genbrugsbutik og fandt den bog jeg har ønsket mig længe til david som åbenbart er udgået og den var i den butik og var i den fineste stand og kostede kun 30 kr - så den kom med hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Drikker rødvin mens manden vasker op :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Keder mig på skadestuen.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Som også savner dig <3 Åhh :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Venter på X-Factor starter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites