Besvaret March 13, 2012 Ligger i min seng, min skide ryg har sat sig fast jeg havde desværre set det komme. Argh det gider jeg bare ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Skal til at lave havregrød til troldeungen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Syntes den 17 nærmere sig alt for hurtigt :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Syntes den 17 nærmere sig alt for hurtigt :( :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Venter på min morgenmad er klar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Venter på at jeg skal i praktik og have taget portrætbilleder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Læser, og venter på at k kommer hjem fra tre timers træning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Er ved at få grå hår over at David bare ikke vil sove når han er så træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Brygger kaffe og har chokolademuffins i ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Kan man snakke om impulskøb, når man lige har købt en flybilletter til Venezuela, og man slet ikke havde tanken om at skulle ud at rejse, imorges.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Brygger kaffe og har chokolademuffins i ovnen :) Lækre muffins :mam Tak for en hyggelig eftermiddag :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Lækre muffins :mam Tak for en hyggelig eftermiddag :kram Selv så mange gange tak :kram2 , fik du hentet prinsessen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Jeg slapper af efter at have været kommentator på hoppekonkurrencen de var i gang med på Isaac's stue. Det var faktisk super hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Selv så mange gange tak :kram2 , fik du hentet prinsessen? Ja vi sidder og venter på manden kommer hjem så vi kan komme ud og handle :) har en plan om Bilka og cafeteria mad til aften :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Ja vi sidder og venter på manden kommer hjem så vi kan komme ud og handle :) har en plan om Bilka og cafeteria mad til aften :whistling Altid rart med nemt mad :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Drømmer om kaffe, men lillepigen får desværre frygteligt ondt i maven af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Er på lokum :balloon Stort eller småt? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 venter på vandet koger, så sutter kan komme i. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Venter på at klokken kan blive nok og jeg kan komme i gang med resten af aftensmaden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Har lige spist aftensmad :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Skal snart spise. Nøj jeg er monster sulten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Har lige været ude i haven og sætte et lille hegn rundt om vores ny plantet hække så hunden ikke æder mere i dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2012 Venter på manden er færdigmedatfælde træer i haven og at lillepigenskal i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites