Besvaret March 6, 2012 Hepper på manden der laver mad og computer :D Jeg har spurgte om jeg ikke skal lave maden, men han stoler åbenbart ikke på mine madlavningsevner :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Griner af min skønne datter og hendes sjove kommentar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Stener, slår mave og drømmer om B&J :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ser ramasjang med min bonus datter inden hun skal op og børste tænder :) Og så nyder jeg mit nye, dyre hår :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Stener, slår mave og drømmer om B&J :D Mmmh B&J med brownie :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Skulle rydde op, men bare tanken var så hård, så jeg sov 2 timer i stedet :whistling Nu har kæresten lavet aftensmad, og jeg har tændt lys også ser jeg frem til DE UNGE MØDRE :7himmel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ser ramasjang med min bonus datter inden hun skal op og børste tænder :) Og så nyder jeg mit nye, dyre hår :D vi skal da se billeder af det nye hår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 jeg har lige spillet just dance på wii´en i 40 minutter, en god måde at få rørt sig på :) nu ser jeg hammerslag, derefter står den på spise med Price indtil der kommer D.U.M Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ser NCIS og spiser lakrids :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ser C.S.I og spiser bolsjer :) Og så vil jeg gå i seng når det er slut :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ser ramasjang med min bonus datter inden hun skal op og børste tænder :) Og så nyder jeg mit nye, dyre hår :D Sådan en Update koster et billed!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ligger og er ynkelig i min seng med hovedpine, ondt i maven, lidt kvalme og så fryyyyyyyser jeg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ligger og er ynkelig i min seng med hovedpine, ondt i maven, lidt kvalme og så fryyyyyyyser jeg :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ligger i min seng og prøver at overbevise mig selv om, at jeg skal lægge mig til at sove :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ser Criminal minds :loveshower Har lige spist en banana split.. For 3. dag i træk :whistling NU er der heller ikke mere is, så nu må den dårlige vane også slutte!! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ej fejl i Criminal minds.. DUM fejl! Mand skriver på iphone.. Med arbejdshandsker på... Ret usandsynligt?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Ej fejl i Criminal minds.. DUM fejl! Mand skriver på iphone.. Med arbejdshandsker på... Ret usandsynligt?? Hahahaha det tænkte jeg også :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Er næsten gået i seng. Er bare så træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Hahahaha det tænkte jeg også :oops Min kæreste synes jeg er træls, fordi jeg ødelægger film fordi jeg så tit siger "Ej, det er da urealistisk" :whistling Men lige den der, synes jeg da var en virkelig dum fejl :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Er næsten lige kommet hjem.. har været ude og fejre at vi har haft over 1000 odrer på vores webshop... SÅ vi har nydt lækker lækker Italiensk mad... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Er næsten lige kommet hjem.. har været ude og fejre at vi har haft over 1000 odrer på vores webshop... SÅ vi har nydt lækker lækker Italiensk mad... Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 Jeg vil faktisk bare gerne sove, mit høfeber har slået mig helt ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 Prøver at få knægten til at ikke at skrive herinde.. han vil så gerne trykke på knapperne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 vi skal da se billeder af det nye hår Sådan en Update koster et billed!! :balloon Jamen så får i lige et hurtigt et taget med mobilos her på arbejde ;) Håret kommer virkelig ik til sin ret her på. I virkeligheden er det mere a la Rachel Green fra venner hår ^_^ Et hurtigt dårligt mobil shot: Del dette indlæg Link to post Share on other sites