Besvaret March 3, 2012 Ser Once upon a time :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Kan godt lide dine legoklods kager :D Taaak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Ser Krummerne og venter på at kæresten kommer hjem med bland-selv-slik. Og så har jeg lige meldt mig til Alt for Damernes løb til juni :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Ser Klassefesten og spiser snolder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Ser et afsnit mere af Once upon a time inden sengetid. Elsker Disney :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Slapper af efter en skøn dag med masser af gæster. En af fordelene ved at have fødselsdag er, at man får MANGE gæster (og gaver :whistling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 ..og til jer der skal betale under 1000 kr. tilbage. VIL I BYTTE??? Har tilsyneladende en mindre gæld til SKAT på 9000 spir. Ski'e fedt ellers.... NOOOT Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Er på vej i seng.. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Er på vej i seng efter en skøn tøsefest med lidt for mange lækre drinks :P Kenneth griner af mig og siger jeg er dejlig, fordi jeg fniser når jeg er fuld :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Godmorgen ligger i min seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Skal til og have morgenmad .. Knægten gad ikke og sove mere da kl. Var kvart i 7 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Sidder og hyler over en film på ramasjang hvor en hund døde :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Ligger i min seng. Faldt i søvn før kl 21 i går :rolleyes Har fået MEGA ondt i min storetå/dens trædepude i løbet af natten. Som om den er brækket OG har krampe samtidig. Det gør nuller naller :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Lige vågnet. Gry sov først kl 2 i nat, gaaab jeg er træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Turen går et smut i centeret og ellers skal vi være færdige med gør det selv opgaver til brylluppet :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Er på legepladsen med drengene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Ligger og plejer ryggen efter en dansende nat.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Overvejer hvad dagen skal gå med.. En tur i zoo måske? Eller i centret? Eller gå-gaden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Overvejer hvad dagen skal gå med.. En tur i zoo måske? Eller i centret? Eller gå-gaden? :ditto :) Edit: indtil jeg kom i tanke om at det er søndag, så alt her har lukket, og desuden er manden stadig småsyg :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 :ditto :) Vil du med i Odense zoo? Tror det er der vi ender :loveshower Kæresten mente det var for risikabelt at tage ud og shopper, når jeg "tror" jeg får penge tilbage i skat :blabla Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Samtidig nyder jeg lige formiddagen med det enormt ophidsende program der er på drHD (Seriøst, hvis I kan se den kanal - så skift lige over, I går VIRKELIG glip af noget!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Vil du med i Odense zoo? Tror det er der vi ender :loveshower Kæresten mente det var for risikabelt at tage ud og shopper, når jeg "tror" jeg får penge tilbage i skat :blabla Hvis. Du kan flytte Odense til Troldhede, så er jeg frisk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Drikker kaffe med svigerforældrene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites