Besvaret March 3, 2012 Det er da okay at drikke cola til morgenmad, når man har været oppe i 4 timer for at lave kage, ikk'? ;) Helt klart!!! Jeg drikker også cola til morgenmad, men det er fordi jeg kun har sovet 4 timer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Sidder på arbejder og drikker en cocio cooler... Det er utroligt hvad solskind kan gøre ved mit humør :loveshower Er helt vildt glad og frisk i dag :) Hvad er en Cocio cooler? Jeg elsker Cocio mmmmm og solskin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Helt klart!!! Jeg drikker også cola til morgenmad, men det er fordi jeg kun har sovet 4 timer ;) Hæhæ.. Var for træt til at tage kaffen ned fra skabet og koge noget vand :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Hvad er en Cocio cooler? Jeg elsker Cocio mmmmm og solskin :) Jamen den købes i 7/11 og det er en cocio som en slags milkshake!! Det er bare is og cocio vil jeg tro.. Det er GENIALT!!! :loveshower Eneste minus er de IKKE laver den med cocio-light, men med almindelig cocio.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Hehe.. Jeg har skiftet vinterjakken ud med læderjakken nu og er helt vildt glad. Foråret gør bare et eller andet specielt ved mit humør - dog med undtagelse, når der er pollen i luften.. Atjuu.. Har også en rigtig fin læderjakke, men er desværre for tyk til jeg kan lukke den :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 overvejer at gå ud og lave en toast med pålægschokolade i i stedet for ost og skinke... Har endnu ikke fået morgenmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Er ved at pakke til skilejr-skole,,,,,,håber vejret er lige så godt i Sverige som her:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 ER lige hjemvendt fra en dejlig gåtur i det skønne vejr, nu står den på afslapning med manden imens Caroline sover. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Savner det skønne vejr alle snakker om. Her er der blå himmel, men mega meget blæst <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 har en masse chokoladekage muffins i ovnen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Jamen den købes i 7/11 og det er en cocio som en slags milkshake!! Det er bare is og cocio vil jeg tro.. Det er GENIALT!!! :loveshower Eneste minus er de IKKE laver den med cocio-light, men med almindelig cocio.. <_< MUMS det lyder godt :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Bander over foråret. Skrid så med dig, dumme pollen!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Er stolt af min datter :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Er stolt af min datter :7himmel do tell Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 do tell Hun har bare spist godt her til aften :yay det kan ses under børne smalltalk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Har lige været med familien ude for at fodre køer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Sidder i toget mod Nørreport. Gotta love DSB :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Fordriver ventetiden i toget med at opdatere bloggen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Fordriver ventetiden i toget med at opdatere bloggen. :) Hvad kom bloggen så til at hedde ? vil du dele den med os andre, så vi kan lurer :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Sidder under dynen sammen med Max og venter på krummerne starter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Sidder under dynen sammen med Max og venter på krummerne starter :) Åhh hvor hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Hæhæ.. Nevæææææær.. :P Ej, bloggen hedder www.summercake.wordpress.com :) Kan godt lide dine legoklods kager :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 3, 2012 Venter på manden kommer ind med den melon han er ved at skære ud - så skal der hygges med frugt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites