Besvaret February 26, 2012 Er træt af dyrenes beskyttelse ikke har ringet tilbage. Den lille mis udenfor vores dør har det ik godt :( og vil helst ikke have den ind før jeg ved om den fejler noget :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Er træt af dyrenes beskyttelse ikke har ringet tilbage. Den lille mis udenfor vores dør har det ik godt :( og vil helst ikke have den ind før jeg ved om den fejler noget :( Nårh lille mis :( har du prøvet at ringe til den lokale kredsformand? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Ligger på sofaen og håber at jeg har det skidt fordi jeg er træt og ikke fordi jeg er ved at blive syg :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 venter på at minut uret ringer så jeg kan få min pizza ud af ovnen :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Ser wipeout med kæresten :) Er totalt snottet- øvs..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Har smidt mig på sofaen, Isaac er puttet og vi er alene hjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Er træt af dyrenes beskyttelse ikke har ringet tilbage. Den lille mis udenfor vores dør har det ik godt :( og vil helst ikke have den ind før jeg ved om den fejler noget :( Har du hørt fra dem nu? Giv den lidt tun og vand. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Er ved at finde ud af om jeg skal på cafe med veninderne eller filmhygge med manden, er splittet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Har lige nydt kinesisk mad med veninde og hendes lækkermåsen. Efter en dejlig lang søndag brugt på at male lidt og sætte LED lys op i køkkenet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 sidder i sofaen og venter på kl. bliver så mange så man kan tillade sig at gå i seng.. gaaab jeg træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Nårh lille mis :( har du prøvet at ringe til den lokale kredsformand? Har du hørt fra dem nu? Giv den lidt tun og vand. Kredsformanden ringede ved 5 tiden. Han ville hente katten ved 7 tiden og køre den på hospitalet, men jeg ville gerne vide hvad der skete med den. Så da han hørte at vi gerne ville tage den til os hvis den var okay, aftalte vi at han ringer til dyrlægen i morgen og fortæller at de gerne vil give et bidrag hvis den kan reddes, og så kører jeg til dyrlægen med den. Hvis den skal aflives, betaler de også regningen. Så det er skønt de vil hjælpe med at redde en missekat :) Så i morgen ved jeg om vi er blevet en kat rigere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 vi spiller et tekken ligende spil på Playstation 3 erne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Bager boller til i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Det må jeg lige tjekke hvis hun kommer forbi igen i dag :) Jeg tvivler dog. For da hun kom her meget for et år siden, så hun også pjusket og hjemløs ud. Og ved der herude er en del hjemløse katte da folk bare efterlader dem når de flytter :angry Det mener folk åbenbart godt at man må når man bor på landet :gal Sikke noget svineri :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Hmm det plejer at være mit motto søde :balloons Haha- du kan bare lade være med at være ligesom mig :kiss :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Spiser ananas, og pudser næse.. ØV hvor jeg hader at være forkølet!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Overvejer hvad jeg skal spise om lidt.... Er simpelthen umulig at mætte i dag :rolleyes :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Haha- du kan bare lade være med at være ligesom mig :kiss :biglove Eller dig som mig :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Sidder med benene smækket på sofan og slapper af efter endt gå tur :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Sidder med benene smækket på sofan og slapper af efter endt gå tur :balloons Håber det var en god tur :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Har smidt mig på sofaen og holder vejret i håb om, at Karoline finder lidt ro :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Håber det var en god tur :kram :kram Hmm læs lige min tråd og få et godt grin :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2012 Hmm læs lige min tråd og få et godt grin :whistling Men er i godt humør nu så det var vel en god tur :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites