Besvaret February 24, 2012 Skal til og se til maden som der skal laves :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ligger bare på sofaen og slapper af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Flader ud, mens kæresten laver mad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Keder mig lidt, den store prinsesse er hos mormor og kæresten er hjemme hos en kammerat, så sidder alene hjemme med lillepigen, som åbenbart sover bedst i arm i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Lægger tøj på plads mens mand og barn ser disney sjov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Rydder op imens min feberramte datter sover sin oplevelse ud. Nårh..... Håber snart hun kommer ovenpå, den lille vaccine-mus :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ser tv, vasker tøj og laver aftensmad. Venter på svigerfar bliver færdig med at tapesere for i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 jeg ser ramasjang da far var dreng, hvor det er gamle udsendelser, som blev vist, da jeg var lille :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Sidder og tjekker BK, mens jeg venter på X-factor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ser X-Factor og spiser nachos :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ser xfactor og ammer en morsyg pige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ser X-Factor og spiser nachos :mam Åh det er det vi mangler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Sunder mig efter en lidt dramatisk dag på arbejdet... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Venter på xfactor afgørelsen og drikker en Tempt Cider... Uhm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Sunder mig efter en lidt dramatisk dag på arbejdet... :( :kram hvad så? Fandt du egentligt ud af hvad du fejlede? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 :kram hvad så? Fandt du egentligt ud af hvad du fejlede? Stod og snakkede med en kunde, da jeg besvimede. Min chef ringede så 112, og jeg blev indlagt, og senere udskrev jeg mig selv. Ved stadig ikke hvad jeg fejler, desværre. Alle prøver er normale :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Sidder på sofaen med en kop Bailey-the og en stor chokolade-cookie - har forkælet mig selv, fordi det er sidste fredag alene på barsel :P :badgirl BAILEY-the??? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 BAILEY-the??? :rolleyes Det er MEGA godt!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Sidder og tænker over ting og håber at jeg snart lærer at ikke glæde mig på forskud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Sidder og tænker over ting og håber at jeg snart lærer at ikke glæde mig på forskud :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ligger i min seng og er taknemlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Prøver at sove. VIL bare på arbejde imorgen...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Har lige syet et stks t-shirt str. 8 år... NU må jeg os hellere komme i seng - så jeg er frisk til 8 års fødselsdag i morgen tidlig<3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites