Besvaret February 23, 2012 Sikke travlt den vagtlæge havde. 1 minut og 25 sekunder gik der, fra han gik ind af døren, til han var ude igen.. Og dejlig fedt ikke at blive taget seriøst.. :/ :kram2 Hvad er der galt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 :kram2 Hvad er der galt? Ryster som et espeløv, har ondt i maven, kvalme inklusiv blodige opkastninger og svimmelhed inklusiv besvimelser.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Skal til at lave Davids morgen mad og min smoothie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ryster som et espeløv, har ondt i maven, kvalme inklusiv blodige opkastninger og svimmelhed inklusiv besvimelser.. :( Fandt du nogensinde ud af, hvad du fejlede ven? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Skal have ryddet op og gjort lidt rent inden turen går til frisøren - igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Skal til og i bad, når David sover nu - når vi skal hen og besøge DP ved 10 tiden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Skal have ryddet op og gjort lidt rent inden turen går til frisøren - igen... Hvad skal du have lavet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Prøver at løsrive mig fra BK og gå i gang med den ugentlige rengøring... Hurra, det må være sidste gang i laaang tid, at jeg skal stå for den alene, ikke? -de næste par fredage har manden ferie, så vi kan deles, og derefter har han barsel, og så må det jo KLART være ham, der sørger for rengøring, ikke?!?!?!? Så jeg kan komme hjem til en ren lejlighed hver uge :unsure :) (glad, nikkende smiley) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ligger på sofaen og ser fjernsyn. under dynen vel og mærke. Har fri, da jeg skal arbejde i weekenden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Er først lige vågnet.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Ryster som et espeløv, har ondt i maven, kvalme inklusiv blodige opkastninger og svimmelhed inklusiv besvimelser.. :( Det lyder ikke rart :( God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Kan slet ikke finde energien til at komme i gang, med noget som helst i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 sidder og smører mine tatoveringer og funderer over hvordan man får pessimisten ud af hovedet og begynder at glæde sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Prøver på at få David til at sove <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 har lige været nede og hænge vasketøj op, og sætte en maskine mere over :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Hvad skal du have lavet? Det skulle bare tyndes ;) Hun havde slet ikke tyndet nok i det, så kunne ikke styre hestemanken :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Vil tage mig en morfar - det var "hårdt" at være i byen med naboen i går :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Prøver på at få David til at sove <_< Det kan jeg så glemme alt om - nu er han kommet op og leger :) Har lige skrevet en lille update på besøget i DP i min mor-tråd :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Har lige været i poolen og i spabad :loveshower Om lidt kører jeg hjem til min kusine, og ser hendes lille skønne drengebaby.. :7himmel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Sidder på sofaen med en kop Bailey-the og en stor chokolade-cookie - har forkælet mig selv, fordi det er sidste fredag alene på barsel :P :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Prøver at finde en brugt billig barnevogn på nettet, som han kan have stående oppe i legestuen når han starter i DP, så vi ikke selv skal transportere hans egen barnevogn frem og tilbage hver onsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Er på vej for at handle til fredags snolder hygge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Venter på min kæreste henter mig fra arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Rydder op imens min feberramte datter sover sin oplevelse ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2012 Sidder i sofaen med en lille ædedolk, og trykhedsnarkoman/puttegøj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites